Spring naar bijdragen

Onregelmatig lopen


Bones
 Share

Recommended Posts

Hoi mede Jeepers,

Ik heb een Wrangler van 1991. Heb een probleem met het karretje, hij loopt vreselijk onregelmatig. 

Wanneer ik er mee rijd en kom bij een stoplicht bv dan blijft de motor op +/-1500 toeren lopen en zakt soms, niet elke keer, terug naar een goede 800 toeren. Tijdens het rijden kan hij ook tamelijk stoten.. Wanneer ik de auto start hetzelfde....bijna 2000 toeren en hij blijft maar brullen. Kan te maken hebben met de automatische  choke...maar die zal er ook eens afgaan toch. Gasklephuis is al schoongemaakt. Stappenmotor is vervangen... Hoor graag of er nog suggesties zijn....

bewerkt door Bones
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lucht brandstof verhoudingen worden geregeld door de PCM, die haalt zijn info op bij diverse sensoren. Als je alle mechanische zaken hebt nagelopen zoals valse lucht, gescheurd uitlaat spruitstuk stappenmotor enz..

dan zou je de diverse sensoren eens na kunnen lopen, mapsensor, gasklepsensor, O2 sensor, nokkenassensor, krukassensor etc..

Uitlezen kan wellicht ook een richting geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...