RANDOMAN Geplaatst September 19, 2018 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2018 Ps Bestel nooit bij FLAGSHIP1 je pcm onderdelen. Die klojos hebben het gqepresteerd om mij tot 2 keer toe een pcm te sturen van een 5.2 8 cilinder gc. Ondanks dat ik typenummer mee heb gestuurd ban mijn pcm. Oplichters daarzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjanw Geplaatst September 19, 2018 Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2018 13 minuten geleden zei RANDOMAN: UPDATE: Na 3 PCMs verder en even zoveel mislukkingen, heb ik de pcm open gemaakt en ben dingen door gaan meten. Een blokje (mofset?) dat correspondeert met cilinder 1 geeft geen waardes. Dat klopt dus met mijn foutmelding mbt de injectie cilinder 1. P0201. Ik zit nu bij een computer repair shop om dat blokje van 2 mm bij 1,5 mm te laten vervangen door 1 van 1 van de donor pcm's die ik heb liggen. Is allemaal wat onconventioneel maar dit is voor mij helaas de enige mogelijkheid de auto weer op 6 ipv 5 cilinders werkende te krijgen. Knap staaltje werk, hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RANDOMAN Geplaatst September 19, 2018 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2018 Spul weer dicht gekit... En hij rijdt weer op alle cilinders , wooeeaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst September 19, 2018 Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2018 Top! En creatieve reparatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RANDOMAN Geplaatst September 19, 2018 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RANDOMAN Geplaatst September 19, 2018 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2018 3 uur geleden zei Ab: Top! En creatieve reparatie! Thx was echt beetje radeloss aan het worsen en toen dacht ik als.laatste redmiddel, schroef dat ding zelf wel open. Op jeepforum.com een hele besxhrijving met fotos gevonden van iemand met een identiek probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst April 12, 2019 Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2019 Op 19/9/2018 om 9:03 PM zei RANDOMAN: Thx was echt beetje radeloss aan het worsen en toen dacht ik als.laatste redmiddel, schroef dat ding zelf wel open. Op jeepforum.com een hele besxhrijving met fotos gevonden van iemand met een identiek probleem. Zou je die link willen delen? Ik zit met denk ik hetzelfde probleem en mijn garage kan het probleem niet vinden. Begin een beetje radeloos te worden. Ben totale noob maar als er foto's bij staan moet het wel mogelijk zijn hopelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RANDOMAN Geplaatst April 16, 2019 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 16, 2019 Op 12/4/2019 om 11:14 PM zei Floortje: Zou je die link willen delen? Ik zit met denk ik hetzelfde probleem en mijn garage kan het probleem niet vinden. Begin een beetje radeloos te worden. Ben totale noob maar als er foto's bij staan moet het wel mogelijk zijn hopelijk. Ik heb kortsluiting in de PCm gehad gehad door een stroomdraad van de LPG, die afgetapt was va de eerste injector, die aan heeft gelopen op de fan van de airco. Door de kapotte draad is er inwendig in de PCM een MOSFET naar de haaien gegaan. HEb even flink moeten zoeen want ik heb de info zelf niet netjes opgeslagen. NMaar hier kan je een procedure vinden hoe je dit kunt uitzoeken. LEt op ik zou wel eerst eens goed alle andere zaken uitsluiten, want dat openschroeven van de PCM is niet iets waar ik mee zou beginnen. Zie topic hier, kan zijndat je je moet registreren voordat je de foto's kunt zien: www.jeepforum.com/forum/f13/code-p0202-cylinder-2-injector-circuit-malfunction-3975561/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.