Spring naar bijdragen

Eindelijk terug een YJ


WestfieldMX5
 Share

Recommended Posts

Mijn eerste YJ 2.5 nieuw gekocht in 1990, maar toen in 1991 de 4.0 uitkwam heb ik hem onmiddellijk ingewisseld voor een 4.0  :).
3 jaar mee gereden en veel plezier mee beleefd.  Toen mocht je nog met de Jeep in het bos, nu kunnen we daar alleen maar van dromen.  Maar dan het typische verhaal, huisje, tuintje, boompje en weg ging de Jeep.

In 2006 eindelijk terug een Jeep gekocht, een TJ 2.4, maar dat was het toch niet.  Op zich geen problemen mee gehad, maar het is toch geen YJ.  Hij is een jaar of 2 gebleven geloof ik.

Maar vorig jaar éindelijk terug een 1991 4.0 gevonden.  Ben er inmiddels een jaartje mee aan het bollen en hij doet het nog altijd prima!

Hij ziet er nog prachtig uit, weinig kms (68000) en heeft airco en hardtop.  Ben nog op zoek naar halve deurtjes, maar dat zal wel een zoektocht blijven vrees ik (zeker als ik zie wat de prijzen zijn). 

Ook een complete Renegade kit gevonden, die er in de zomervakantie op gaat komen, dan kan die bumper eraf (hou ik niet van).  Ook al is de Jeep nog in zo goed als perfecte staat, ga ik toch een body-off restauratie doen.  Ben enkel nog aan het twijfelen over de kleur, kan echt niet beslissen :(

 

 

2007-07-24_12-37-59.jpg

IMG_0913.jpg

bewerkt door WestfieldMX5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...