Spring naar bijdragen

GrootLicht probleem


Recommended Posts

Vandaag onderweg naar huis ging in een keer het grootlicht lampje branden op het dashbord

Thuis aangekomen kijken brand het licht aan de voorkant van de jeep terwijl de motor uit was zekering eruit getrokken onder de motorkap en effe wat gaan eten.

Toen op onderzoek maar het is mij een raadsel alles losgehaald licht schakelaar,knipperlicht/grootlicht schakelaar,liccht blijft branden ook als ik de connector van de lampen voor uittrek blijft toch het blauwe lampje op het dash branden.

Lijkt op een massa probleem dacht ik eerst maar nu lijkt het wel of de lampen nog ergens stroom vandaan krijgen waardoor ze blijven branden

Ik heb nu de dikke 30amp zekering eruit gelaten die onder de motorkap zit

Weet iemand raad hiermee of al eens eerder tegegekomen dit probleem

Ik heb een 3 deurs facelift cherokee xj van 1998

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb niet kunnen vinden waar de grootlicht relais precies zit zo snel,maar heb alle relais eruit gehad onder de motorkap en passagierskant.

Ik ben vandaag naar de garage geweest effe laten uitlezen niet echt wat gevonden maar de monteur viel in dat de jeep oorspronkelijk uit canada komt,had ikzelf niet meer aan gedacht en dan heb je een dagrijmodule.

Na dat we deze gedemonteerd hadden en de 30 amp zekering er weer in hadden gedaan lijkt het dat dat de boosdoener is,gezien dat de lampen nu niet meer aanblijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb de module nog kunnen repareren kosten waren €3,- en een avond werk om de printplaat uit de behuizing te halen 

Nog even wachten op de nieuwe giet silicone en alles kan er weer ingebouwd worden

Bedankt voor de reactie

Mag een slotje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • JeePee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...