Spring naar bijdragen

Uitlaat


muis
 Share

Recommended Posts

Gewoon ff Googlen op "uitlaat op maat" en je komt verschillende bedrijven tegen die wat van RVS kunnen maken voor je. Zij monteren iets met minder demping en daardoor meer vrije luchtstroom in de uitlaat. En dus meer geluid. Vaak voor € 350 heb je al iets leuks onderuit je auto komen dat meer geluid produceert dan standaard.

Ik heb het in het verleden gedaan bij verschillende auto's en de XJ staat ook op het program voor wat dB bevorderende rioolpijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Gekozen voor een stock uitlaat. Daarom onlangs een rvs Magnaflow (type 13255 met 2,25”) einddemper onder mijn XJ gemonteerd.

Ten opzichte van de vorige uitlaat, een Dynamax, is het volume toegenomen en hoor ik meer ‘laag’ in het geluid.

Met plezier rij ik met het raampje open. 😊

Een V8 sound zal het helaas nooit worden.

 

bewerkt door Kapt. Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ja. Dat klopt.via Ebay heb ik de uitlaat besteld bij Partsdriven.

De kosten bedroegen iets van 73 dollar voor de aankoop.  De verzending en import ca. 54 dollar.

In Nederland is ook wel eea te koop. Betaal je ietje meer. Op Marktplaats is er af en toe aanbod van gebruikt.

Meet nog even goed de maten op van je huidige uitlaatsysteem. De diameters, lengte breedte, uitgang midden of rechts, etc. Op de website van Magnaflow staan de verschillende soorten met maten.

Veel succes,

Bob

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...