Spring naar bijdragen

XJ2001 verlichting dashboard


Rudolfo
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Nieuw lampje ingezet inclusief fitting a raison van 17 euro per stuk bij de Jeep dealer. Maar dat heb ik er graag voor over. Zojuist mijn hele dashboard weer gemonteerd. Zowel de verdamper als de kachelradiator zijn vervangen. Deze laatste liet een beetje lekkage zien en als toch alles eruit is. Wij zitten er weer warm en koel bij in de XJ. Blijft nu nog een zaak op te lossen zodat alle opties weer werken. Rechter voorraam gaat niet open en de ramen links en rechts achter kan ik niet via de portieren bedienen. Ik heb de reacties over deze problemen al gelezen. Alle bedrading tussen de deuren controleren en de hoofdmodule aan de bestuurderszijde.  Nog even moed verzamelen of een autoelektricien opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arjan,  dank voor je aanbod. Ik woon een heel eind uit de buurt  nl in Haarlem. Ik heb zelf mijn dashboard verwijderd waarna mijn garage door slechts 4 bouten los te draaien het resterende gedeelte kon wegdraaien en de verdamper en kachelradiateur hebben vervangen. Inmiddels alles weer ingebouwd. Ik heb inmiddels een nieuwe hoofdmodule voor de ramen etc besteld bij de jeep dealer in alkmaar. Wordt volgende week geleverd. Ik durf niet te zeggen wat de kosten zijn. Maar dan weet ik zeker dat deze nieuwe module niet de veroorzaker van de problemen is. Bij de dealer krijg ik aan de hand van het chassisnummer exact het juiste en passende originele onderdeel. 

vr gr

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...