Spring naar bijdragen

Start probleem


Recommended Posts

Hoi allemaal, 

Sinds kort ben ik eigenaar van een Jeep Nekaf, helaas heeft deze ook sinds kort startproblemen. 

In eerste instantie slaat de Jeep goed aan en reageert deze ook op het gas, na enkele seconden begint hij te pruttelen (zoals hoorbaar op de video). 

Mochten jullie een idee hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Dennis

5021B5F4-1192-425E-A837-CE1402A3EB73.MOV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei schneiders:

Zo te horen verzuipt ie, blijft er geen choke klep hangen? Zijn je bougies zwart en of nat? start alleen als je veel gas geeft? ruikt sterk naar brandstof ?

Alles wat je zegt klopt, bij volgas slaat hij alleen aan. Echter is de choke klep gewoon gangbaar. 

Ook staat er na het starten een laagje benzine in de inlaat (luchtfilterslang en gasklephuis).

bewerkt door DennisvanE
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎29‎-‎3‎-‎2018 om 7:42 PM zei DennisvanE:

Hoi allemaal, 

Sinds kort ben ik eigenaar van een Jeep Nekaf, helaas heeft deze ook sinds kort startproblemen. 

In eerste instantie slaat de Jeep goed aan en reageert deze ook op het gas, na enkele seconden begint hij te pruttelen (zoals hoorbaar op de video). 

Mochten jullie een idee hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Dennis

5021B5F4-1192-425E-A837-CE1402A3EB73.MOV

weer een dennis nieuw op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het citeren van DennisvanE was niet de bedoeling, ik ben nieuw op het forum en moet het nog uit zien te vinden hoe het werkt ...ik wil me alleen maar introduceren..

wat overeenkomt zijn dezelfde problemen, net gekocht goed lopend en dan thuis het ding niet meer aan de gang krijgen, moeite met starten, moeite stationair draaien.

goede tips heb ik gelezen, vastzittende choke kabel , vervuilde carburateur, ik denk dat dat ook mijn problemen zijn . bougies er uit gehaald, zwart en vettig en vermoeide accu's ik heb nog wel wat op te lossen!

tips, tricks, waar ik passend gereedschap etc. kan krijgen zijn welkom! wie ben ik? DennisBroek (zo sta ik ook op Facebook) van beroep modelmaker/ vormgever/ decoratieschilder en zeer bekend met polyester "spul"

bewerkt door DennisBroek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...