Spring naar bijdragen

Zekering M 17 15Amp knalt onmiddelijk


Bird
 Share

Recommended Posts

Ben sins een 5 tal jaar eigenaar van een jk 2.8 crd  swb Sahara , nu heb ik een probleem met de verlichting links achter .

 

wanneer ik de verlichting opzet knalt onmiddellijk de zekering uit , opgezocht wat het euvel kan zijn , maar geen apnormale dingen , volgens boekje is het enkel de linker parkeerlicht aangesloten  , op 15 Amp  meer of genoeg denk ik .

 

Heeft iemand dit probleem al meegemaakt , en kan mij iemand op weg helpen hoe uit te zoeken waar de kortsluiting zit ?  kan ik die oplossen via de foutmelding of kan dat niet , kortom Help 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad heb een trekhaak , maar heb die gisteren volledig afgesloten en toch knalt nog door . moet toegeven heb al eens probleem gehad met bekabeling trekhaak 

 

ga die toch nog eens nazien , die werkt wel met een relaisdoos van jeep , ms. daar een euvel inzit ?? 

 

in ieder geval ik zoek verder , alle info is welkom Thanks .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanavond , bedrading gecontroleerd van trekhaak , alles 100% ok ,  licht unit afgekoppeld zoals Ab aangaf , nope  knalt vriendelijk verder .

 

Ben niet zeker maar 15 Amp voor enkel licht is toch heel veel , zou het kunnen zijn dat deze M17 zekering nog een andere functie heeft , en daar ms het evel zit ?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een FSM , ben een leek hierin hoor ??  maar ms . een lichtje aan het einde van de tunnel .

Ik heb of een Amerikaanse site , ontdekt dat ze daar ook dat probleem hebben , en het zou enkel van de nummerplaatlamp komen ?? heb mijn twijfels maar hoop doet leven zeggen ze .

greetz 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Is het probleem inmiddels al verholpen?

Wat werkt er niet zonder die zekering, want je schrijft linker parkeerlicht... Je bedoeld niet dimlicht?

Bij een Europese JK pak je normaal de verlichting voor een aanhanger gewoon bij de achterlichten. Amerikaanse JK niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Had achteraf Siert toch weer direct gelijk waar de 'boosdoener' vandaan kwam, in de eerste reactie.

Afgelopen weekend had hij bij mijn JK ook binnen 1 minuut de juiste oplossing te pakken.
Wordt bijna irritant zo'n man, met zoveel kennis.... 🤣

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...