Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Bertwin
 Share

Recommended Posts

Hallo, mijn naam is Bertwin en heb sinds kort een Jeep Wrangler JK in bezit. Het is mijn eerste Jeep. Daarnaast rij ik nog in een Volvo en mijn vrouw in een Nissan . Ik ben altijd al een beetje gek geweest van off Road maar ben er eigenlijk nooit aan toe gekomen. Zoals op de foto te zien is de Jeep vrij standaard. Dit was ook te merken tijdens de laatste treffen van Jeep club Nederland. Daar werd mij geadviseerd om iets aan de banden te doen en een lier zou ook wel handig zijn. Nu ben ik gaan kijken maar er is zoveel te koop dat ik het bos niet meer zie dus als iemand suggesties heeft dan hoor ik ze graag. De volgende vragen heb ik;

welke banden moet ik aanschaffen om off road beter vooruit te kunnen terwijl ik ook nog op de weg wil rijden?

Is het handig om banden aan te schaffen incl. Velgen?

welke inch is verstandig om te kopen?

welke bumper en welke lier?

alvast bedankt voor jullie reacties.

58713EF4-39B9-4589-B019-BF4E5BABA73D.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bertwin,

Welkom op het forum , begin rustig aan oriënteer je eerst op b.v. het forum of op Facebook 

of op andere buitenlandse site's .

Kijk eerst wat je zelf mooi vindt aan bumpers e.d. er is overal genoeg informatie te vinden.

ook kun je Jk rijders aanspreken bij b.v. de Jeepclub die graag informatie geven wat ze aan hun Jeep gedaan hebben of nog willen gaan doen.

Succes ermee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Welkom hier op het forum. Strakke JK !!

Eerst gewoon even nog standaard houden. En wat Wim ook schrijft, spreek gewoon andere JK-rijders aan voor tips ect.
Er is tegenwoordig zoveel te krijgen voor de JK's. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Ander voordeel van niet te snel aanpassen is, dat je de Jeep beter leert kennen en beter leert rijden. Ook in het terrein en tijdens tours.
(al ben ikzelf hierin geen goed voorbeeld in, heb hem destijds in 2011 binnen 2 maanden 4" verhoogd...)

Wellicht tot ziens in 'het veld', bij de meeste JCN events ben ik wel te vinden. 

Groet Roo  B) 

IMG_3367 XS.jpg

IMG_3534 XS.jpg

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...