Spring naar bijdragen

Gezocht: KO1 BF Goodrich A/T 215 75r15 100/97s m+s ko1


KoenXJ
 Share

Recommended Posts

Hi,

ik ben op zoek naar 2 BF banden KO1 (dus niet de nieuwere KO2, daarop staat Nl op deze maat geen witte text meer... (Waarom geen idee, kunnen ze me bij BF ook niet vertellen 😳). Of een adresje ervoor...

 

Liefst nieuw, 2e hands kan ook mits nog mooi vlak. Zou top zijn!

Dank!

Koen

E0EBC900-FAFB-4154-A9CA-8516B0115EA7.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je zeker dat ze geen witte letters hebben?

Als ik hem hier bekijk: https://www.banden-pneus-online.nl/autoband/bf-goodrich/all-terrain-t-a-ko2/215-75-r15-100-s.html

Zie ik dit in de reviews staan:

VOLKSWAGEN T4
Goede allroad banden, stoer profiel, de witte letters zijn ook top. Offroad kan ik echt niet klagen, mijn T4 FWD komt bijna overal door met deze rubberjes.
Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja

 

 

Lijkt me raar dat ze dat alleen bij deze maat niet hebben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Masis,

Dank voor je reply en speurwerk. Ik had de zelfde verwondering als jij 'kan toch niet waar zijn'...-heb gebeld met de leverancier (heb de banden hier nl zelf liggen per gisteren, zwart) en vervolgens zelfs met bf zelf gebeid. Beide zelfde verhaal; KO1 had het wel, wordt niet meer gemaakt, zelfde band in Mud heeft het ook nog (maar die wil ik niet). KO2 heeft het niet meer. Zou kunnen dat een leverancier KO1 nog net heeft liggen maar dermate courant dat ik hem helaas nergens meer vindt. Bf medewerker kon me geen argument geven waarom dit was gewijzigd, via leverancier kreeg ik verhaal over milieu eis (wat weer niet spoort met Mud band die het wel nog heeft, maar goed).. 

Ik heb 3 opties volgers mij:

1. Kijken of iemand ze nog heeft (oa dit topic)

2. Links met witte tekst, rechts zonder rijden

3. De 2 Oude banden met witte tekst flippen zodat zwarte zijde buiten zit (4 zwarte banden, maar minder mooi aanzicht)

ik denk dat Volkswagen zelf ook K01 rijdt (KO1 staat er niet op, 2 wel), toen ik ze bestelde wist ik ook niet wat die O2 was en op de afbeeldingen tonen ze idd gewoon banden met witte letters. hetgeen voor deze maat dus onjuist is.

Als iemand andere tips heeft, of,2 banden heeft/weet :), hoor ik het graag!

Dank,

Koen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

My 2 cents.....

Als het idd zo is dat ze niet meer leverbaar zijn is nu tweedehands kopen alleen een tijdelijke oplossing. Bij de volgende bandenwissel heb je hetzelfde probleem (Zelf zou ik voor optie 3 gaan).

Een ander 'probleem' is jouw optie 2....... Links met oude banden rijden en rechts met nieuwe is niet hoe het (volgens mij) zou moeten. Als je 2WD rijdt zou het een optie zijn om 2 oude banden op dezelfde as te monteren en de 2 nieuwe op de andere as. Als je 4WD rijdt is ook dit geen aan te raden optie (i.v.m. het verschil in omtrek van de banden voor en achter) maar links/rechts oud/nieuw zou ik helemaal nooit overwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...