Spring naar bijdragen

Bonkend geluid tijdens bedienen koppeling


 Share

Recommended Posts

Van het weekend de Wrangler weer van stal gehaald (Old timer regeling ).  Toen ik de Jeep in de stalling neer zette had ik al het idee dat er iets niet goed was. Tijdens het intrappen en op komen van de koppeling voel / hoor ik een bonkend geluid onder de auto van daan komen. Het schakelen zelf gaat goed en soepel. Wel heb ik het idee dat wanneer de auto warm is dat het gebonk tijdens het bedienen van de koppeling een stuk minder is. Neemt niet weg dat het wel steeds iets erger lijkt te worden. Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn??? Laat de auto nog maar even staan om eventueel niet nog meer stuk te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Als je de kans hebt zou ik de Jeep op Jackstands zetten starten en in eerste versnelling zetten en luisteren waar het geluid vandaan komt. Of heb iemand luisteren voor je. Hoelang heeft de Jeep stil gestaan? Mijne heeft bijna anderhalf jaar stil gestaan en geen problemen gehad. Enige update sinds je gepost had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...