Spring naar bijdragen

Meters werken niet


 Share

Recommended Posts

De zekeringen heb ik er allemaal eruit gehad en ik heb geen kapotte kunnen vinden; zit er een centrale stekker achter het dashboard die mogelijk slecht contact maakt? Hoe kom ik daar bij? Kan ik het jumpstarten als oorzaak uitsluiten? Na montage nieuwe accu heb ik wel de kmstand en een  paar waarschuwingsampjes waaronder check gauges.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Feeiling Jeepy,

Gaat het om een TJ of een JK?  Aangezien er bij je account bouwjaar 2003 staat en de JK is er vanaf 2007.
Als de Wrangler uit 2003 komt, is het een TJ ipv JK. En zit de bedrading/zekeringen ect. sowieso net ff anders. (ikzelf weet weinig van TJ's)

Zit alle bedrading goed aangesloten bij de accu polen?
Ben er zelf ooit een min-draadje vergeten aan te sluiten bij het monteren van een andere accu plus accuklemmen...
Maar het klink toch als een zekering of een relais, al werkt er wel veel niet voor 1 zekering.

Succes en groet Roo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bedankt voor jullie reacties

Nee het is een tj uit 1999, net gekocht en ken er niet echt het verleden van maar hij heeft weinig km en geen terrein of trekervaring. Ik heb niet het idee dat er gerommeld is maar meer dar het komt door stilstaan of misschien door overstarten met de kapotte accu..... Als de massa niet helemaal goed was kan dat misschien ook wel de oorzaak geweest zijn...

Groet Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Eric,

Oké een TJ, heb ik geen ervaring mee en weinig verstand van. Maar heel veel andere wel.
Als je de topic op het TJ deel zet krijg je vermoedelijk ook meer reacties. (wellicht kan iemand v/h forum de topic verplaatsen)

Door lang stil staan kan er ook een stekker zijn geoxideerd... Zou beginnen met degene onder de motorkap, maar ik ben geen monteur of zo.

Succes met de zoekactie en nog gefeliciteerd met de aankoop v/d TJ !!
Groet Roo  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • JeePee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...