Spring naar bijdragen

Jeep virus...


Tim
 Share

Recommended Posts

Hallo Forum leden...

De naam is Tim, braaf getrouwd en drie geweldige tieners :-) na jaren Oldtimers (GM, Mopar, Ford) gereden te hebben, ben ik nu gepakt door het jeep gevoel.

Eigenlijk geïnteresseerd geraakt door de Renagde van mijn vrouw... en ja na enig zoek werk een geweldige 2007 Jeep Wrangler gevonden... 80.000 Km op de teller 

Verhoogd, verbreed en een geweldige bak.

Genoeg gesleuteld aan mijn vorige wagens... Nu is het Jeep, en ik zal hier nodige info vragen over jeep en daarom dus lid geworden van het forum. 

Alvast bedankt, vriendelijke groet,

Tim,

Heerhugowaard

 

5a8b1cc1ee6ba_qxiGS9n0SP3bQtkEof36g.thumb.jpg.258ed17b599d5933429103127d2b2f83.jpg

Hier de jeep (nog zonder sterren) in combinatie met onze Fleetwood E13d4K8XN8RaSZF1fKSdkgig.thumb.jpg.7dcf51a09cfa926cc1359334469b925a.jpg

Hier met Sterren en gepimpte motorkap

bewerkt door Tim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging er natuurlijk al vanuit dat in de upgrading genoeg te sleutelen is... 

Maar dat is toch altijd net iets anders dan sleutelen aan mijn laatste twee yanken. 

Haha dat was soms achter de feiten aanlopen... Om ze strak en hard te houden. Motorisch een genot, sleutel ruimte genoeg en heerlijke eenvoudige techniek 😃, ik ga het meemaken 👍 Maar ik ben blij met mijn Jeep 👊😎

 

(op foto, '73 Dodge Monaco 400cui V8 Bigblock,  originele kleur 🤔😄 

Daarnaast een '76  Chevrolet Suburban 454Cui V8 Bigblock, mat grijs gespoten, was mij daily driver)

En één dingetje mis ik wel in het rijden mijn jeep is het geweldige V8 geluid en mijn uitlaat geluid... Haha maar daar zijn vast wel ervaringen (uitlaat geluid) mee en dus oplossingen op het forum🤔😏😃

5510CD6E-1F1D-42F4-886E-111A4F6ED9D3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...