Spring naar bijdragen

Radio / navigatie wisselen


Recommended Posts

Beste collega jeepers,

 

voor mijn gc 5.7 uit 2006 heb ik een gebruikte originele 6cd wisselaar navi gekocht. Ingebouwd maar hij doet niets, krijg geen scherm on code in te voeren, beetje gezoem en verder niks. Gaat niet aan. Oude erin, werkt gewoon (wisselaar is stuk) . Kun je die apparaten niet gewoon uitwisselen en moet er iets ingelezen worden of zo? Zie ik iets over het hoofd? Was net zo blij dat ik eindelijk een originele had gevonden?

dank voor jullie reacties

 

Roy Palmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste masis,

 

daar was ik al bang voor. Heb gisteren en vandaag van alles geprobeerd. Printplaten uitgewisseld, loopwerk van de cd wisselaar gewisseld, schermen etc. Enige voordeel is dat ik nu met mijn ogen dicht in 10 minuten zo’n ding tot op de laatste schroef kan ontleden en weer in elkaar krijg. De verkoper is zo vriendelijk mij voor het kapotte apparaat een zeer schappelijke prijs te rekenen. Dus heb ik nu een donor apparaat. Aan de mijne nog wat geschroefd en gesleuteld. Opeens pakt hij op 5 posities een cd. Alleen de derde lade blijft disc error melden maar misschien schroef ik hem deze week nog een uit elkaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...