Spring naar bijdragen

Uitlezen TJ '97


Recommended Posts

Hallo mede Jeep rijders,

Sinds 2 maanden in het bezit van een '97 TJ 6 cilinder. Rijdt prima en ben er erg blij mee.

Het is de bedoeling dat ik en stukje basisonderhoud zelf ga doen en wil dan ook zelf foutcodes kunnen gaan uitlezen. Nu kom ik er alleen niet achter welke uitlezer geschikt is voor mijn auto daar de meesten pas vanaf bouwjaar 2001 werken.

Graag zou ik reacties krijgen welke uitlezers hier gebruikt worden voor een TJ van 1997 en waar te krijgen. Alvast bedankt voor de input.

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo René,

Ik gebruik een ELM327 kloon bluetooth OBDII reader icm Torque.

 bij Aliexpress kun je de klonen krijgen, via de google playstore kun je torque installeren (pro versie tegen betaling dacht ik)

Alle OBDII readers zouden moeten werken.

Groetjes,

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei OIIIIIIIO:

Hallo René,

Ik gebruik een ELM327 kloon bluetooth OBDII reader icm Torque.

 bij Aliexpress kun je de klonen krijgen, via de google playstore kun je torque installeren (pro versie tegen betaling dacht ik)

Alle OBDII readers zouden moeten werken.

Groetjes,

Ruud

Hallo Ruud,

Dank voor je reactie.

Ik heb nu al een kloon ELM maar die werkt niet (schijnt met goedkope Chinaspul vaker te gebeuren) en Torque had ik ook al gevonden (en nog tig andere). Alleen kennen de apps GEEN bouwjaar '97. Hoe heb jij dat opgelost??

Alvast bedankt voor en reactie,

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Ab:

Ik gebruik de Autel Maxidiag, fijn ding met live uitlezen van sensorwaardes en opslagmogelijkheden. Doet EOBD 1 en 2 met de juiste verloopkabels. Kan ook aan de pc ge-update worden.

Nadeel: ze zijn prijzig....

Hallo Ab,

Ook bedankt voor je reactie. Mag ik vragen welke Maxidag je gebruikt, zijn nogal wat verschillende types.

Zijn idd prijzig maar ik betaal liever wat meer voor een goede dan dat het niet werkt.

Alvast bedankt,

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rene StageOne:

Hallo Ab,

Ook bedankt voor je reactie. Mag ik vragen welke Maxidag je gebruikt, zijn nogal wat verschillende types.

 

De Maxidiag US703. Deze is volgens mij nu niet meer leverbaar. Je zou even bij Smeets kunnen navragen welke de vervanger is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...