Spring naar bijdragen

Even voorstellen blije Cherokee XJ / tip voor monteur?


KoenXJ
 Share

Recommended Posts

Gelukt!

Afgelopen weekeinde blije eigenaar geworden van een mooie (goed gebruikte) Cherokee XJ. Heel gaaf. Te lang goede argumenten bedacht waarom (nu) (nog) niet en nu gewoon gedaan.Tijd om lid te worden van dit forum dus en me even netjes voor te stellen.

Ik ben Koen, woon samen met Nine en onze 2 kleine zoons (0 en 3). We vinden het allebei leuk om in 'leuke' auto's te rijden. We hebben eind vorig jaar met pijn onze bmw x3 cabrio verkocht (2-zitter ging echt niet meer met 2 kids ;-)) en zijn nu net de stad uit verhuisd dus tijd voor wat nieuws leuks. Eindelijk ruimte voor die vette Jeep. Nice!

Heb zelf in 2007 Amsterdam-Dakar gereden (aanrader) in een Discovery 300 tdi, voldoende onderweg zelf mogen (moeten ;-)) sleutelen, zij het wel met een Landrover addict in ons tandem team dus de echt inhoudelijk kennis en expertise werd rijkelijk aangedragen.

Cherokee wordt voor familie gebruik, de bekende ritjes naar Oma en de vakanties/weekendjes weg.

Nu al zin in!

Klein onderhoud zou ik evt zelf kunnen doen maar tijd en prioriteit brengen mij vooralsnog op het idee dit uit te willen besteden (zonder me  blind met creditcard aan de dealer te willen  overgeven natuurlijk).

Komt direct ook mijn 1e vraag:

Hebben jullie tips voor onderhoud / monteur / garage met hart voor  de Cherokee en enigszins oog voor schappelijke prijzen?

Wij wonen in Naarden (omg. Hilversum), iets in de omgeving zou helemaal top zijn.

Alvast Veel dank en tot sprekers alhier,

Koen

2FA421ED-FD0A-4B69-88ED-B815E950130C.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...