Spring naar bijdragen

versnellingsbak problemen


Recommended Posts

hallo, ik zal het kort houden, heb paar maanden geleden YJ gekocht 2.5L en heb constant problemen ermee.Wagen kwam van handelaar in antwerpen en die is al terug bij hem geweest omdat ik problemen heb en nu nog steeds. Men grootste is als ik in achteruit rij en een sec of 20-30 met koppeling inhoud kan ik niet meer in neutraal steken of in eerste, eigenlijk in geen enkele want zit muurvast.Ik ben dan verplicht om mijn contact af te leggen en dan terug in neutraal te steken, dan kan ik wel moeiteloos alle  versnellingen  nemen. In het achteruit rijden is ook zoiets raars, na een afstand van een meter of 10 begint de wagen een eigen leven te leiden en rijd hij vanzelf achteruit als ik de koppeling los, zonder te schokken ofzo. . Ik hoor ook verandering in geluid in de motor. De handelaar vertelde me dat er een nieuwe boite insteekt, maar geloof hem niet. kort in achteruit rijden heeft nagenoeg geen problemen  en kan ik wel terug in eerste stoppen Wie kan mij helpen aub  wat het probleem kan zijn , want ik ken niets van auto's.Je kan wel zeggen ga terug naar antwerpen maar ik woon er wel 100 km vandaan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...