Spring naar bijdragen

Voorwiel 'kraakt' bij sturen


Recommended Posts

Beste liefhebbers,

Sinds kort 'kraakt' mijn linker voorwiel als ik een bocht maak met mijn XJ 98. Het geluid houdt aan als ik een lange krappe bocht maak, dan klinkt het alsof er iets aanloopt. Wat kan dit zijn? Kan ik hier even mee doorrijden of per direct laten maken?

Groeten, Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, ik laat er wel even een monteur naar kijken. Ik ben nieuw met de Cherokee en wil er meer van leren, maar in dit geval breng ik hem wel even weg.Β Ik las elders op het forum dat het van de LS kan komen. Maar wat is een LS en wat moet ik ermee doen? Smeren? Vervangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is heel veel geld, maar niet onredelijk als ze het netjes gedaan hebben en dus het differentieel hebben gedemonteerd om de asbuizen goed schoon te maken en daardoor te voorkomen dat je bij het weer monteren van de steekassen het aanwezige vuil zo de klok in duwt. Natuurlijk ook maar direct 2 nieuwe keerringen en olie.

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ze hebben het netjes gedaan en inderdaad eea schoongemaakt, schroefdraad van een of ander vervangen (helicoil). Ik ben er tevreden mee en heb momenteel niet de tijd of middelen om het zelf te doen. Ik wil dat hij in goede staat blijft, en een hobby mag geld kosten zullen we maar zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...