Spring naar bijdragen

Sponsoractie voor het KWF


John Renne
 Share

Recommended Posts

 

Na de feestdagen besloot ik voor het eerst sinds jaren weer eens op de weegschaal te gaan staan. Op zich geen gewicht wat me verraste maar wel confronterend. Ik was intussen door de 150kg gegaan.

De BMI-berekening was ook geen verrassing maar wel confronterend, morbide obesitas. Verstandelijk wist ik ook al lang dat het tijd werd dat ik weer wat meer ging bewegen, maar de motivatie ontbrak

Toen Linda een post deed waarin ze mensen zocht om mee te zwemmen met de Maarten van der Weijden foundation wist ik eigenlijk vrij snel, dit is iets dat ik gewoon moet gaan doen.

Naast het steunen van de Maarten van der Weijden foundation is het voor mij een persoonlijk doel om in de aankomende maanden voldoende conditie op te bouwen om 2 kilometer te kunnen zwemmen.

Mijn doel is dus meerledig. Ja het is voor m’n gezondheid echt wel beter om kilo’s kwijt te raken. Ja het doel om geld in te zamelen voor het KWF is nobel. Ja het is fijn om een wat betere conditie op te bouwen. Het belangrijkste voor mij is echter om voor mezelf en voor anderen te ondervinden wat er kan gebeuren als je het heft in eigen hand hebt. Ik kan het nog, een heleboel kankerpatiënten zouden willen dat ze het konden.

Bij deze dus de oproep om ons te sponsoren en zo de kwaliteit van leven van mensen die dit niet meer zelf in de hand hebben te verbeteren.

Voor sponsoring kunt u gebruik maken van mijn persoonlijke pagina bij de 11 steden zwemtocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...