Spring naar bijdragen

Amc 360 gezocht


bjornnl
 Share

Recommended Posts

Zal wel niet te maken hebben met het inbouwen in een Jeep op zich, maar de mogelijkheid dat er off-road mee gereden wordt.

Ik kan mij ook voorstellen dat ze ook niet zitten te wachten op drag-racers die blokken opblazen op de strip en dan vervolgens garantie gaan claimen ;)

Is de originele motor niet te repareren/reviseren?

Als je een beetje in het midden van het land woont, kan je ook eens langs gaan bij Tyra in Bunschoten. Daar ooit langs geweest voor een Chevy 350 voor in een andere auto.

bewerkt door Vette73
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie snelle reacties! 

Ombouw naar een chevy 350 heb ik al enigszins bekeken, als ik t goed heb, heb ik daarvoor nodig motorsteunen, een adapter voor de automaat en een andere radiateur. 

Al met al denk ik dan op dezelfde kosten als een revisie van de amc motor uit te komen (in ieder geval 3000 euro of meer), aangezien de onderdelen dan ook nog uit de us moeten komen. 

Eerlijk gezegd ben ik op dit moment nog niet bereid om zoveel uit te geven, ik zou het liefst de wagoneer nu lopend maken voor maximaal zo'n 2000 euro. 

Op termijn geef ik dan misschien wel meer uit ipv nu meteen een motorrevisie of ombouw te doen, maar ik hoop voor die 2000 euro een motor te hebben waar ik een paar jaar mee kan doen. Ik rijd overigens niet veel want ik ben 6 maanden per jaar voor werk in het buitenland en als ik dan thuis ben ben ik vrij. 

De bedoeling is dus wel dat het een, 'daily driver' word, maar om te beginnen moet ie dus eerst eens lopen. 

 

Met dit in gedachten, hebben jullie misschien nog andere ideeën of inzichten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...