Spring naar bijdragen

Koplamp glas er af gepleurd...


Recommended Posts

Mijn auto begint te desintegreren... 😬

parkeer mijn auto en hoor glas breken. Wat blijkt mijn rechter koplampglas is er uitgevallen!!?? Niet ergens tegenaan gereden maar gewoon spontaan. Ben benieuwd wanneer de bumper spontaan naar beneden komt... 😜

iemand een idee of het glas apart te verkrijgen is? Of iemand een rechter koplamp in de aanbieding??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een bekend probleem dij deze koplampen. Bij mijn weten glas niet apart te krijgen, probeer een gebruikte koplamp te scoren en kijk meteen het glas na. Ook van de linker koplamp. Zit het glas iets los voorzichtig eraf halen, alles goed schoonmaken en opnieuw op de koplamp lijmen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bel verschillende aanbieders even, jeepparts bv, vergeet niet te vermelden dat je wel met koplamp regeling nodig hebt, wanneer aanwezig, en inderdaad even goed nakijken vooral het reflectie materiaal moet nog in redelijke staat zijn, en desnoods glas, opnieuw lijmen met bv polymax transparant , klemmen indien mogelijk en volgende dag installeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit had ik kort geleden...... Met een auto die al tijden stil stond op eigen terein. Blijft raar spul, die ZJ koplampen :wacko:

Koplamp_Jeep.jpg.19b04b3f20e1e835ee8ba4cb61cf5bd9.jpg

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_sop=15&_nkw=jeep zj scheinwerfer&rt=nc&_mPrRngCbx=1&_udlo=70&_udhi

 

bewerkt door Vette73
Ebay linkje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei rado:

Heb net een koplamp op de kop getikt. 50 euro. Origineel Mopar. Enige jammere is dat het glas hier al eens gelijmd was en de reflector dof. Maar wel een intact glas! Waarmee kan ik dit het best verlijmen met de unit? Suggesties?

Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎15‎-‎1‎-‎2018 om 1:58 PM zei DATZZ5.9:

Bel verschillende aanbieders even, jeepparts bv, vergeet niet te vermelden dat je wel met koplamp regeling nodig hebt, wanneer aanwezig, en inderdaad even goed nakijken vooral het reflectie materiaal moet nog in redelijke staat zijn, en desnoods glas, opnieuw lijmen met bv polymax transparant , klemmen indien mogelijk en volgende dag installeren. 

whoops, thnx, ga het vanmiddag doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Goed, na Rado heb ik dezelfde ervaring........ Ik wil mij pad afrijden en kletter........ Linker koplapglas ligt op straat (in stukken).

Ik had nog koplampen liggen van een '95 ZJ. Die passen dus niet i.v.m. de electrische hoogte regeling.

Geen zin om te gaan zoeken naar iets tweedehands, dus de "van Wezel 0710943 en 0710944" besteld. Die zijn het dus ook niet....... Geld teruggekregen, maar wat zijn nu mijn opties......

Ik ben aan het overwegen het glas uit die '95 koplamp te halen en die in mijn '98 koplamp te lijmen. Dan heb ik in ieder geval iets.

 

 

Jeep_koplamp.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...