Spring naar bijdragen

Kj dus


sheap
 Share

Recommended Posts

Zo, blijkt dus 7 jaar geleden dat ik voor het eerst serieus op zoek was naar een Jeep. Sinds 14 maanden dan toch een 3.7 voor de deur. Tot zover heerlijk. Nu nog iets doen aan die radio en dat geplok van de speakers. 

Maar het is dan toch gelukt. Voelt zover helemaal lekker.

bewerkt door sheap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd.

Op youtube is er een filmpje over de radio en de speakers. Allemaal erg simpel.

Er is ook een frontje te krijgen wat een standaard radoi laat passen in de middenconsole.

Erg handig en mooi. Mis je wel je volume en zo op het stuur, maar daar schijnt ook een oplossing voor te zijn. Daar heb ik dan zelf niet voor gekozen omdat ik de radio aanzet, geluid op de juiste sterkte en dan meestal de radio niet meer bedien. SD card van 16gb en je hebt muziek genoeg.

Groet van Robert 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik niet doen, gewoon andere speakers kopen. De versterker heb ik met wat verlengdraden even ergens anders gezet en voor een paar tientjes de speakers voor nieuwe omgeruild. Super makkelijk en snel. Alles bij elkaar een uurtje werk.

en hier de face plate voor de radio

https://www.ebay.com/itm/Car-Radio-Stereo-CD-Player-Dash-Install-Mounting-Trim-Bezel-Panel-Kit-Harness-/331862524817

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...