Spring naar bijdragen

trackbar probleem?


Deadeye
 Share

Recommended Posts

Voorgeschiedenis: sinds het verhogen van stock naar 4.5" wat geknak/gekraak tijdens het sturen van links naar rechts, tijdens Jeepcamp viel dit nogal op.

Omdat de as al oud was heb ik na Jeepcamp besloten om de balljoints, TRE's en draglinkends te vervangen en op 1 na was dat ook allemaal hoognodig.
Hierna de boel laten uitlijnen en stiekem de hoop dat het geknak/gekraak over zou zijn.  Niet dus.
Wat me nu wel opviel was het volgende, als ik naar links stuur (uiteraard geknak/gekraak) en daarna rechtuit staat mn stuur recht. Stuur ik naar rechts en daarna rechtuit dan staat mn stuur niet recht maar teveel naar rechts.
Mijn logica zegt dan dat de as tov de body verschuift en het probleem in de trackbar zou moeten liggen?
Tijdens de APK is er zo ongeveer nul speling op de controlarmen geconstateerd.
Iemand hier die dit herkent? Ik was wel van plan om Heerde te rijden en daarna het probleem op te lossen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik eens kunnen controleren, is er wel losgeweest bij t plaatsen van jouw as. Trackbar van de andere as gebruikt. Daar is me toen niets aan opgevallen maar dat kan al gauw natuurlijk als leek ;)

Ow wacht, jij bedoelt niet de trackbar zelf, maar de bracket op de as?

bewerkt door Deadeye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...