Spring naar bijdragen

Start problemen


Recommended Posts

Goeden dag, Mijn wrangler Sahara van 1988, start wel gaat rond, heeft benzine slaat niet aan, ik heb de stekkers van de PCM vervangen die waren gecorodeerd.

Soms na een aantal keer proberen , dan slaat hij aan, en de volgende dag het zelfde probleem. is er iets wat ik over het hoofd heb gezien, of kan het aan de PCM liggen, ik weet niet hoe ik die kan testen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die “PCM” of wel ICM genoemd is eigenlijk de emmissie regeling unit. Doet op zich weinig voor het ontsteken van de brandstof, maar regelt wel de carburateur en voor een deel de timing.

Je hebt wel een mooie vonk op de bougies? Ik zou eerst de verdelerkap, rotor en kabels controleren. Dan de werking van de stappenmotor op de carburateur.

*edit* 

Je heb alles nog wel origineel?

*/edit*

bewerkt door Ab
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, ik ga er naar kijken, ik ben al aan het zoeken geweest, de motor die er in ligt is niet the orginele 4.2 ltr maar een later exemplaar, wel met een mechanishe bez pomp, de carberateur is denk ik al omgebouwd, , dat maakt het er allemaal niet makelijker op

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zit er alarm met start onderbreking op de Jeep, ik heb al twee keer meegemaakt dat ze alles vervangen in de garage en dat het het relais is in de alarm module. Alarm module was 1 keer van Cobra en een keer van een ander merk. Van die goedkopen handel zit erin, dan gaat de veer kracht en contact druk eraf en klaar is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...