Spring naar bijdragen

Jeep Academy Heerde 16 december


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging

JeepTour
JeepAcademy Heerde 

"Remember The Rebel"

Op zaterdag 16 december a.s. zal in ons jubileumjaar alweer voor de 15de maal de Jeep Academy worden georganiseerd op het motorcrossterrein

van de “MSV NOV”  in Heerde (zie routebeschrijving) op de Veluwe.

DSC02072

JeepAcademy:
Deze JeepAcademy bestaat uit ongeveer een twintigtal trials en zal bijna geheel worden verreden op een zanderige onder bodem,

een technisch terrein ingericht met uitdagende proeven voor zowel de standaard uitgeruste Jeep als voor de liefhebbers van extreme uitdagingen.

Extra aandacht zal worden besteed aan de "blauwe" proeven en de bereikbaarheid van deze proeven in het terrein, zodat ook de  Jeep(st)er

met een standaard voertuig zich een hele dag kostelijk kan vermaken. Voor zwaardere proeven wordt er uiteraard ook gezorgd.

Met het uitzetten van de proeven wordt er volop gebruik gemaakt van de mogelijkheden die dit terrein te bieden heeft en meer.

Niet alleen op de crossbaan zelf maar zeker ook tussen deze baan, waar normaal het publiek veilig kan lopen tijdens een motorcrossevenement,

rijden nu veilig de Jeeps in het rond.

De deelnemers welke het groene, blauwe en rode proeven willen volgen, zullen in teams van 5 tot 7 Jeeps worden samengevoegd en vervolgens als team

onder leiding van een Marshal het parcours afleggen en gezamenlijk de trials  trotseren.

Het terrein kan door de weersomstandigheden als zeer zwaar ervaren kunnen worden voor de groene en blauwe gradatie.

Bij slecht weer is het goed mogelijk dat de standaard baan op het terrein al een uitdaging zal vormen voor de rode en voor de zwart geprepareerde Jeeps.

Deze Academy is voor de Jeep Club de klassieke afsluiting van het jaar die voorgaande edities steeds werd gekenmerkt door de kerstsfeer en de "specials"

die jarenlang door Ruud, onze oud voorzitter, werden verzorgd. Dit is dan ook de reden dat wij hier ook de inwendige mens proberen te verwennen

in de lekker verwarmde kantine. Dit evenement wordt gehouden onder het motto: "Remember The Rebel" 

DSC045481 

Kerstsfeer 
Zoals elk jaar zullen we ook dit jaar weer hoogstwaarschijnlijk leuke en karakteristieke outfits en Jeep versieringen zien met het motto “Kerstman”.

Dit jaar echter gaan we extra letten op de jullie inzet en fantasie om de kerssfeer extra te benadrukken middels jullie kledij en versieringen op en aan de Jeep.

We zullen er ook een prijs aan toe kennen. Veel plezier met de voorbereiding!

 

Jeep assist
Wij zijn altijd opzoek naar ondersteuning van onze activiteiten door onze leden. Indien u hiervoor open staat dan bent u van harte welkom.

Meld u zich hiervoor eenvoudig aan op het inschrijfformulier voor dit evenement. Wij nemen dan contact met u op om het een en ander nader af te stemmen.

oliebollengiforiginal 

Lunch:
Als jullie na de oliebollen ook nog trek hebben in een lunch rond het middaguur dan kan je je aanmelden voor de lunch. 

Voor deze winterse lunch hebben we een lekker oud Hollands buffet opgesteld. Twee verschillende stamppotten, Hutspot met gehaktbal en

Boerenkool met worst. Als toetje hebben we, fruitbowl met vers fruit en slagroom.

Hutspot1 

Boerenkool1 

Naamloos1 

Programma:

  • 09.30 uur start inschrijving
  • 10.00 uur briefing
  • 10.05/12.30 uur: trial/academy
  • 12.30/13.30 uur: lunch
  • 13.30/15.00 uur: trial/academy.
  • 15.30 sluiting off-road terrein

 

InschrijvenOpgave deelname:
Inschrijven kan middels het Inschrijfformulier.

Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 14 december, echter wil je ook mee eten zorg dan dat je inschrijving uiterlijk de 12e bij ons binnen is,

dan moet het aantal deelnemers voor het buffet bekend zijn.

 

Kostenopgave:
Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 20,00 (toeslag niet-leden € 20,-), en omvat naast deelname aan het programma: ontvangst met gratis koffie, thee e.d.

voor twee volwassenen en frisdrank voor de kinderen; oliebollen uit het vuistje;

Lunch euro 10,-- per persoon, voor de kinderen t/m 12 jaar voor euro 5,-- per kind. 

De kosten dienen te worden voldaan bij aanmelding op de startlocatie.

Beschrijving van de route:
Het motorcrossterrein Heerde is gelegen aan de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn, afslag Heerde nr.29. 
Aan het eind van de afrit volg dan de “Jeep Club” borden op de Kamperweg.

Kijk hier voor een routebeschrijving en de precieze locatie. 

De VoorPret op het JeepForum

Al met al dé klassieker die je 
niet mag missen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jeepers,

Is er wellicht tijdens Heerde iemand met.....

1) Een 4.0L TJ handgeschakeld op 33" banden met 4:10 overbrenging? 

2) Een 4.0L TJ handgeschakeld op 33" banden met 4:56 overbrenging? 

Ik moet voor mijn eigen Jeep tzt een keuze gaan maken, zou mooi zijn om even bij andere jeepers te kijken hoe de combinatie in het echt werkt

Bedankt,

Martin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-11-2017 om 11:19 PM zei Martin_N:

Hallo jeepers,

Is er wellicht tijdens Heerde iemand met.....

1) Een 4.0L TJ handgeschakeld op 33" banden met 4:10 overbrenging? 

2) Een 4.0L TJ handgeschakeld op 33" banden met 4:56 overbrenging? 

Ik moet voor mijn eigen Jeep tzt een keuze gaan maken, zou mooi zijn om even bij andere jeepers te kijken hoe de combinatie in het echt werkt

Bedankt,

Martin 

je mag in mijn tj wel een rondje martin 4:10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi All,

Mijn CJ staat dec/jan/feb opgehokt ivm de overgangsregeling.

Ik meen dat het afgelopen jaar toch mogelijk was om hier vrijstelling voor aan te vragen zodat we ook in december aan een evenement kunnen meedoen.

Klopt dit en is dat dit jaar wederom mogelijk?

(Wil graag eindelijk mijn Buick V8 testen)

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Michel

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Michelvp:

Hi All,

Mijn CJ staat dec/jan/feb opgehokt ivm de overgangsregeling.

Ik meen dat het afgelopen jaar toch mogelijk was om hier vrijstelling voor aan te vragen zodat we ook in december aan een evenement kunnen meedoen.

Klopt dit en is dat dit jaar wederom mogelijk?

(Wil graag eindelijk mijn Buick V8 testen)

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Michel

 

 

 

klopt maar dan moet het evenement wel bij de belastingdienst zijn aangemeld.

weet niet of dit het geval is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Michelvp:

Hi All,

Mijn CJ staat dec/jan/feb opgehokt ivm de overgangsregeling.

Ik meen dat het afgelopen jaar toch mogelijk was om hier vrijstelling voor aan te vragen zodat we ook in december aan een evenement kunnen meedoen.

Klopt dit en is dat dit jaar wederom mogelijk?

(Wil graag eindelijk mijn Buick V8 testen)

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Michel

 

 

 

Is dit wel nodig. Er word toch op een afgesloten terrein gereden?

Dus als je de CJ op een trailer meeneemt is er toch niets aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Kapt. Bob:

Als ‘Jeep volger’ zou ik graag naar deze meeting willen komen. Ik ben (nog) niet in het bezit van een 4x4 en wil het moddergevecht wel eens meemaken van dichtbij. Ik neem aan dat publiek ook welkom is op deze dag? 

ben zaterdag de hele dag aanwezig.

zoek simply red ff op kan je een rondje mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...