Spring naar bijdragen

Shackel Rope, sterk en veilig


Recommended Posts

3 hours ago, JeePee said:

Niks nieuws hoor....is er al jaren...

Daar gaat het me ook niet om, het gaat me er om dat de post vanuit hier naar Nederland er maar 4 dagen over heeft gedaan.....Mag ik ook een keertje blij zijn dat iemand happy is met iets wat ik gemaakt heb :dry:

 

 

bewerkt door DutchMud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2017 om 10:59 PM zei JeePee:

Ik bedoelde dat het fenomeen softshackle  hier al lang geleden is aangekomen....in het postje van Jeepie was niet te lezen dat jij dat ding hebt gemaakt en opgestuurd.

Nou dan weet ik niet of je je bril op had:-)

Dit staat er als je op de link klinkt en het bericht leest:-)

Vandaag heb ik van @4WDutchmen de rope shackel binnen gehad. Ziet er echt perfect uit en is veiliger als de ijzeren old school modellen. Dit is al in vele testen te vinden op internet. Vaak is het grootste probleem de knop. Maar deze is zeer goed gemaakt door @4WDutchmen. Alvast bedankt voor de zending en voor andere die deze ook willen bestellen, kijk dan even op de facebook site 4WDutchmen

Maurice de Lannee alvast bedankt vanuit Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2017 om 10:41 PM zei DutchMud:

Daar gaat het me ook niet om, het gaat me er om dat de post vanuit hier naar Nederland er maar 4 dagen over heeft gedaan.....Mag ik ook een keertje blij zijn dat iemand happy is met iets wat ik gemaakt heb :dry:

 

 

Perfect man, was zeker snel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...