Spring naar bijdragen

Chassis Wrangler YJ


wrangler266
 Share

Recommended Posts

Voor mijn restauratieproject van mijn Wrangler YJ uit 1993 ben ik op zoek naar een redelijk chassis.

Kleine reparaties geen probleem. Uiteraard is een volledig gerepareerd/gestraald/gegalvaniseerd exemplaar ook prima.

Je kunt mijn project volgen in 'Zelfbouw & Projecten' bij 'Resurrection of the Mohawk'.

Alvast bedankt,

math

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huy Mike,

Ik neem aan dat je de staat van mijn huidige chassis in mijn topic hebt kunnen zien. Ik mis zelf de ervaring om te bepalen wat in mijn geval beter is, repareren of vervangen. Om eerlijk te zijn zou ik het liefst dit chassis repareren. Gewoon, de voldoening om het werk zelf te doen en op die manier het originele chassis te behouden. Ik heb eigenlijk alleen de bevestiging nodig van mensen die uit eigen ervaring kunnen zeggen dat zelf repareren goed kan, of dat vervangen van het chassis echt nodig/beter is.

Enfin, wellicht dat er meer duidelijk wordt als ik het chassis helemaal kaal heb. Laat me anders eens weten wat jij in mijn geval zou doen. Ik ga in ieder geval op zoek naar jouw topic waar Siert mij naar verwees. 

Fijn dat je een beetje mee over de schouder kijkt.

Math

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei wrangler266:

Huy Mike,

Ik neem aan dat je de staat van mijn huidige chassis in mijn topic hebt kunnen zien. Ik mis zelf de ervaring om te bepalen wat in mijn geval beter is, repareren of vervangen. Om eerlijk te zijn zou ik het liefst dit chassis repareren. Gewoon, de voldoening om het werk zelf te doen en op die manier het originele chassis te behouden. Ik heb eigenlijk alleen de bevestiging nodig van mensen die uit eigen ervaring kunnen zeggen dat zelf repareren goed kan, of dat vervangen van het chassis echt nodig/beter is.

Enfin, wellicht dat er meer duidelijk wordt als ik het chassis helemaal kaal heb. Laat me anders eens weten wat jij in mijn geval zou doen. Ik ga in ieder geval op zoek naar jouw topic waar Siert mij naar verwees. 

Fijn dat je een beetje mee over de schouder kijkt.

Math

ik heb de foto,s bekeken en denk dat reparatie goed mogelijk is.

moet alleen lassen wel goed beheersen en verder wat strip of plaat 4m/m dan kan je de meeste stukken gewoon 1 op 1 kopiëren.

met een bankschroef hamer en wat inzicht kom je een heel eind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • JeePee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...