Spring naar bijdragen

koplamp glas gebroken


keesg
 Share

Recommended Posts

In de linker koplamp van mijn XJ zit een grote ster (beslaat wel 1/2 tot 3/4 van de unit). Heb het idee dat het lichtbeeld aan die kant niet helemaal fijn meer is. Nu is het zo dat de koplampen niet de originele koplampen zijn. Deze lampen hebben een helder glas zonder ribbeltjes etc. De koplampen die je bij de diverse leveranciers kunt bestellen zijn de standaard units. Gevolg als ik er geen twee bestel dan heb ik twee verschillende.

Heb er eigenlijk niets van gemerkt dat er iets mee gebeurt is moet ergens de laatste paar weken voorgevallen zijn aangezien ie pas terug is van de keuring. Met zo'n glas kom je niet door de keuring volgens mij.

Is het een optie om twee Led koplampen te bestellen of zijn die niet APK waardig?

Of weet iemand waar die koplampen met helder glas vandaan kunnen komen?

Weet iemand een adres om Led koplampen te bestellen, of ben je dan veroordeeld tot Alieexpres oid?

 

Gr  Kees

IMG_20171111_152746596.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat er geen merk op de achterkant van de reflector? Je moet dan wel even de lamp demonteren.

Als er een E-keur nummer in het lampglas staat, kun je daar op zoeken. 

Overgens zijn de Hella’s via Ebay soms voordelig verkrijgbaar. Ik betaalde van het voorjaar maar €38,- (excl. verz.) voor een nieuwe,  uit Duitsland. Hella nummer is: 1AE 003 427 021

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...