Spring naar bijdragen

Afstandbediening centrale deurvergrendeling


SuperDre
 Share

Recommended Posts

Ik heb al 13 jaar mn Cherokee uit '96, maar ik heb nooit de afstandbedieningen erbij gehad. De mijne is nog met zo'n bultje met zwart bolletje bij de vooruit aan het plafond.

Nou zat ik uitverveling op aliexpress te kijken voor een universele afstandbediening setje om die eens te plaatsen. Maar zou het zo makkelijk kunnen dat ik een paar draadjes in dat bultje hoef aan te sluiten op een nieuwe ontvanger module en dat het dan zou kunnen werken?

Weet niet of het iets dergelijks als deze DC 12 V set zou werken, of dat een DC 3/5 V set ook kan werken. Kon in de chilton manual die ik heb liggen sowieso niet echt iets vinden hierover.

 

Sowieso gaan de knoppen van de achterdeuren lang niet altijd volledig in de unlock stand als ik met de knop in de voordeur de deuren open maak. Soms wel, vaak niet, lijkt ook een beetje aan het weer te liggen. Misschien eens goed schoonmaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan eenvoudig een universele afstandsbediening voor de centrale deur vergrendeling monteren.

In het schema even opzoeken welke draden de CV aansturen. Meestal kan je deze eenvoudig oppakken bij de linker deurstijl. Een schema zou hier op t forum nog ergens moeten staan....

Wel 12Vdc gebruiken!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...