Spring naar bijdragen

TK: 5 x 33 x 12.5 x 15 inch banden op velg - in prijs verlaagd!


Martin_N
 Share

Recommended Posts

- IN PRIJS VERLAAGD -

 

Te koop: 

4 x 33 x 12.5 inch General Grabber AT2 banden op 8 x 15 Mickey Thompson MT28 velgen + 1 x 33 x 12.5 inch Procomp MT op 8 x 15 Rugged Ridge velg

Goede banden in allerlei soorten terrein en nog steeds zeer comfortabel / niet lawaaierig op de weg. 

Steek velg: 5 x 114,3 (5 x 4,5 inch)

Profiel General Grabbers: +/- 8mm op midden van de band, nog goed voor de nodige kilometers dus
De Procomp is ongebruikt. 


Gaan weg ivm overstap naar andere velgen/bandenmaat op mijn Jeep

Forum vraagprijs: EUR 400 voor de hele set

 

IMG_4270.JPG

IMG_4274.JPG

IMG_4278.JPG

IMG_4279.JPG

bewerkt door Martin_N
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Weet iemand toevallig of deze wielen passen onder een XJ met 3,5" verhoging?

Heb net een Xj gekocht, ga deze 3,5" verhogen (ws Rubicon Express) en vraag me af of deze wielen dan zonder problemen passen (bedoelt om in het terrein mee te gaan)? Wie o wie heeft een antwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grazias Michel, als altijd een lekker duidelijk antwoord. 3,5" liften is echt de max van wat ik wil. Op mijn TJ had ik 4,5" met 33" eronder. Prima, ook als dagelijkse bak. Maar nu wil ik het iets beschaafder houden en ook met gezin gaan off roaden. Dus ietsjes meer comfort en ook de reden dat de TJ uiteindelijk is verkocht.

Ga ff kijken op de site van Rubicon.

Binnenkort ook maar even bij Siert op de thee.... Blij om weer een Jeep te hebben na een jaar zonder te hebben gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga graag met Siert ff bomen over mijn plannen. Met de TJ toen ook al super geholpen. Echte Jeep fan en goeie kerel. Mooie combinatie.

Op de Rubicon site heb ik al gekeken en zelf besloten sws met de bladveren erbij.

bewerkt door Big Bad Black
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Ab locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...