Spring naar bijdragen

Poging tot diefstal


Recommended Posts

Beste allemaal, let op er zijn jeep dieven actief in Zoetermeer. Regio Haaglanden.

op 16 oktober bmw 625 roodbruin met 3 ongure types erin stonden naast mijn jeep en hebben deze goed bekeken. Heb kenteken genoteerd maar blijkt niet te bestaan ( 16 KX NV ) 

inbraak is voorkant kenteken los geschroefd ( netjes gedaan ) grill op diverse plekken afgebroken op de bovenste punten zodat ze de motorkap hebben geopend.

ik stond voor de auto en zag als eerste het kenteken aan een schroef naar beneden hangen. Motorkap was niet dicht. Opengemaakt en het alarm ging niet af van de motorkap.

alarm getest werkt wel voor de rest.

heb ook aangifte gedaan bij de politie. 

Wij denken dat ze vanavond terugkomen om het af te maken. Gaan nachtdienst draaien.

hou je jeep in de gaten er is interesse van ongure types.

groet, Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, we willen natuurlijk graag een verslag van afgelopen nacht :D

Belangrijkste is te weten of de Jeep er nog staat en of ze nog teruggekomen zijn. Zelf kan ik mij dat nauwelijks voorstellen (dat ze teruggekomen zijn dan).

De kans dat hun eerste werk is opgemerkt en dat er bij die auto gepost wordt is te groot voor professionals.

Wat ik mij wel afvraag is wat de politie doet met dat kenteken dat jij hebt opgeschreven. Ik mag toch aannemen dat dat door het ANPR systeem is gehaald om te zien of die eerder gesignalleerd is. En dat dat kenteken is toegevoegd aan de lijst met 'interessante' kentekens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vette 73,

we zijn tot 0530 uur gepost en niemand gezien.

ik kan pas donderdag officieel aangifte doen bij de politie.

ik ga nu elke avond de jeep parkeren met de neus tegen de muur dan kunnen ze niet bij de motorkap komen om te openen. Je moet namelijk recht voor de jeep staan om het te openen. 

Ik hoop donderdag a.s. meer te weten van de politie.

bedankt voor je reactie.

paul

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...