oscar van leeuwen Geplaatst September 28, 2017 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2017 hallo, heb een wagoneer die wel atf olie lekte tussenbak en blok maar met druppels vanavond gestart en t leek wel een zondevloed kwam zeker 1/2 liter in 10 sec naar buiten tussen bak en motor iemand een idee waar zo'n heftige lekkage van kan ontstaan? alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schneiders Geplaatst September 28, 2017 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2017 Als het inderdaad tussen de bak en het blok uitkomt is het waarschijnlijk de voorste kering die de koppelomvormer afsluit, of in jouw geval niet meer afsluit. Bak eraf, koppelomvormer eruit, seal eruit wippen en een nieuwe erin en even checken of de hals van de koppelomvormer niet kapot of beschadigd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oscar van leeuwen Geplaatst September 28, 2017 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2017 morgen de bak er maar eens afhalen dacht zelf misschien lekke converter kan t zo hard lekken van kapotte seal? anyway bedankt voor de info seal overal te krijgen hoop ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schneiders Geplaatst September 28, 2017 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2017 Ja die seal zit op het pomphuis, dus daar wordt de olie de koppelomvormer ingepompt. Lute heeft die seal wel voor je als het een th 400 is google maar "de bakmakker". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schneiders Geplaatst September 28, 2017 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2017 Die extreme lekkage kan ontstaan zijn door een breuk of beschadiging van de hals van de koppelomvormer, kijk daar even goed naar als ie eraf is. Dan heb je een nieuwe koppelomvormer nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oscar van leeuwen Geplaatst September 29, 2017 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2017 koppelomvormer eerst loshalen terwijl bak er nog aan hangt en dan naar achteren duwen zijn dat die platte moeren die er op de omvormer zitten ? iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermancj5 Geplaatst September 29, 2017 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2017 Ja. Die 4 waarmee de koppelomvormer aan het vliegwiel zit. Let op! Even merkstreepje op omvormer en vliegwiel zetten. Past namelijk maar op 1 manier. Scheelt een hoop gevloek bij de montage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oscar van leeuwen Geplaatst October 3, 2017 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2017 koppelomvormer zit vast met 3 platte bouten iemand een idee welke maat dit is geen 3/4 geen 9/16 geen 5/8 en ook geen nr 17 krengen ziten smerig vast is er een speciale sleutel voor oid alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schneiders Geplaatst October 3, 2017 Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2017 Daar is geen speciale sleutel voor, gewoon een platte ringsleutel gaat goed, geen idee welke maat bij die wagoneer, meestal gewoon metrisch maatje 14 of 15 dacht ik Raar dat ze zo vast zitten, normaal tik je ze zo los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oscar van leeuwen Geplaatst December 1, 2017 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2017 bakmakker pomp gereviseerd en andere koppelomvormer gekocht 2 liter zweet 3 scheidingen en 20 liter bier later t zit er onder!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de jeeper Geplaatst December 1, 2017 Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2017 dat heb je goed voor mekaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.