Spring naar bijdragen

tussen bak met korte staart stuk


de jeeper
 Share

Recommended Posts

beste mede jeepers

ik heb een vraag.

mijne tussen bak die lekt olie. deze wil ik vervangen door een tussen bak, met een korte staart stuk.

maar kom ik dan niet in de problemen, met de aandrijf as naar de achter as.daar ben ik een beetje

bang voor of zeggen jullie dat gaat perfeckt graag jullie mening hier over

 

mvrgrt de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, de jeeper said:

beste mede jeepers

ik heb een vraag.

mijne tussen bak die lekt olie. deze wil ik vervangen door een tussen bak, met een korte staart stuk.

maar kom ik dan niet in de problemen, met de aandrijf as naar de achter as.daar ben ik een beetje

bang voor of zeggen jullie dat gaat perfeckt graag jullie mening hier over

het gaat hier om een yj van 92 2,5-ltr deze is wel verhoogt maar hoeveel druf ik niet te zeggen.

alvast bedankt

 

mvrgrt de jeeper

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je met kort staartstuk een slipyoke eliminator bedoeld. Om die te gebruiken moet er ook een andere aandrijfas worden gemonteerd (cv-as) en zal de kanteling van de achteras aangepast moeten worden. Let op dat je de snelheidsopnemer nog kunt aansluiten. Een super short versie is er alleen voor elektronische opnemer en niet voor de oudere mechanische.

Een paar nieuwe keerringen en pakkingen monteren gaat sneller....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi jeepee

 

ik heb de mede jeeper hier over gesproken wat je hier boven poste en die zei het zelfde als jij

dus heb ik in goed overleg met de eigenaar besloten om de bak niet over te nemen daar ik niet

of nauwelijks tijd heb om de boel aan te passen. bedankt voor de info, ik ga nu kijken naar een

andere bak. of deze huidige laten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • JeePee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...