Spring naar bijdragen

Te Koop: Cherokee XJ 4.0 2001 LPG


Ronizz
 Share

Recommended Posts

Na 5 jaar trouwe dienst verkoop ik met pijn m'n Jeep Cherokee. Reden is dat ik voor mijn werk steeds meer km maak wat voor mij niet langer betaalbaar blijft. Ben zelf ook echt geen klusser en heb de ruimte er niet voor. 

De Jeep is in goede staat, is onderhouden bij de garage en rijd echt goed, de automaat schakelt soepel en stationair draait hij heel netjes en continu. Heb er in 2013 een LPG installatie laten inbouwen en loopt netjes op LPG. Bereik is circa 450-500km op een volle tank (70-80 lt). De knipperlichten branden continu wanneer je stads- en dimlicht aanzet. Trommelremmen zijn vervangen en vorig jaar een nieuwe bobine geplaatst. De airco moet wel vervangen worden, maar als je een beetje handig bent en je hebt de tijd, kan je dit zelf (voorbeelden 'how to' staan op het forum) heb je hier nog jaren plezier van. Verder een paar kleine punten die eenvoudig zijn te repareren; Stoelverwarming bestuurderskant, de stoel van de bijrijder gaat niet omhoog (tandwiel in het motortje moet vervangen worden) en de antenne die niet altijd automatisch uitschuift.

originele radio is aanwezig + 4 winterbanden.

 Er staat nu 200.500km op de teller.

Prijs €6750,00

Jeep 01.jpeg

Jeep 02.jpeg

Jeep 03.jpeg

Jeep 04.jpeg

Jeep 05.jpeg

Jeep 06.jpeg

Jeep 07.jpeg

Jeep 08.jpeg

Jeep 09.jpeg

Jeep 10.jpeg

Jeep 11.jpeg

Jeep 12.jpeg

Jeep 13.jpeg

Jeep 14.jpeg

Jeep 15.jpeg

bewerkt door Ronizz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...