Spring naar bijdragen

10" Android headunit in Patriot gezet


Recommended Posts

Voor ongeveer E 350,- inclusief verzendkosten besteld. Het ziet er super uit en een grote verbetering ten opzichte van de fabrieksradio met de 6-CD wisselaar. De ROM is helaas wel erg Chinezerig, beperkt en niet enorm instelbaar, maar het werkt perfect voor mijn muziek en navigatie. Installatie is goed te doen, vrijwel plug & play.

Voor de eventueel geinteresseerden: www.ebay.com/itm/10-1-WiFi-3G-Android-6-0-Car-Stereo-Auto-Radio-GPS-Navigation-For-Jeep-Patriot/322537389355

Ook meteen een backup camera gemonteerd, wel zo handig!

 

2017-08-19 17.51.13.jpg

2017-08-20 18.38.13.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ziet er goed uit!

Ik heb zelf ook een Android systeem in de ZJ geplaatst, maar daarvoor moest het dashboard wat aangepast worden. Voor die prijs niks te klagen... Je kunt er Flitsmeister op draaien, en eventueel Torque. Dan kun je het systeem verbinden met het OBD2 systeem van de auto, en de wagen uitlezen en gegevens opvragen zoals de transmissietemp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inderdaad geprobeerd om Torque te draaien op de headunit, maar ik kan die niet pairen met de ODB2 connector. Maar ik heb Torque nu op mijn mobiel draaien, en dat is eigenlijk wel zo handig. Nu kan ik Waze draaien op mijn headunit, en tegelijkertijd Torque op mijn mobiel voor wat extra data zoals snelheid (zie ik graag digitaal i.v.m. trajectcontrole), kilometers per liter, pk op de wielen, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...