Spring naar bijdragen

Resurrection of the Mohawk...


wrangler266
 Share

Recommended Posts

Huy Jeepers,

Vandaag 19 augustus 2017 is dan eindelijk de daadwerkelijke  'kick-off' van mijn eerder aangekondigd restauratie project (wrangler266 stelt zich voor...) De Jeep is per 10 augustus jl. geschorst en staat op z'n plek in de garage. Ik heb een lijst opgesteld van de werkzaamheden die ik ga uitvoeren, even los van de 'duikboten' die eventueel nog boven komen drijven tijdens de restauratie. Er zit geen einddatum aan dit project. Het einddoel is om alle tekortkomingen te verhelpen en daarbij de Jeep wel in haar originele staat te behouden. Geen consessies om wat voor een reden dan ook. 

IMG_0920.thumb.JPG.e9337e3d7b254cebcde5081005f4fe8e.JPG

The subject...

IMG_0921.thumb.JPG.2ddb05f9b1629a365806cd49a84555bc.JPG

 

IMG_0923.thumb.JPG.ee64894d26b126d716e5f05bdc6d0ac0.JPG

Hier ben ik heel blij mee. Ik moest er een behoorlijke trip voor over hebben, maar dan heb je ook wat... Van het zuidelijkste puntje van Limbabwe naar het noordelijkste puntje van N. Holland...

Ze zijn écht als nieuw, deze...

IMG_0924.thumb.JPG.25d56c205f438748f939330d98a7e8e4.JPG

Binnenkant komt overeen met de kleur van mijn originele interieur...

IMG_0922.thumb.JPG.a5b1c7314aae3324a94abd395c2d5061.JPG

Ook nieuw, nooit gebruikt dus...

IMG_0925.thumb.JPG.20a66edcce7db5fbcd0d30734e8eea86.JPG

 

De lijst met werkzaamheden volgt.

Goed wiekend gij allen en 'keep on feeding eachother...'

Math

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals beloofd volgt hier nog de lijst met werkzaamheden. Uiteraard is deze lijst niet limitatief...:whistle:

To Do list Jeep Wrangler Limited 4.0 HO

-      Voorraam vervangen / spuiten incl. alle rubbers

-      Deurgrepen en sloten vervangen (RVS)

-      Remcilinders voor reviseren en  achter vervangen

-      Rubber blokken chassis vervangen

-      Velgen stralen / coaten

-      Roestplek bij R-spatbord uitwerken

-      Roestplekjes op spatborden bijwerken

-      Roestplekjes achterklep

-      Tectyleren underbody

-      Repareren, galvaniseren en zwart spuiten chassis

-      Wiellagers rondom vervangen

-      Remleidingen, -schijven en –schoenen vervangen

-      Stoelen en stuurwiel opnieuw bekleden

-      Contact achterruitverwarming solderen / vervangen

-      Binnenverlichting storing

-      Mistlamp achter storing

-      Nummerbordverlichting vervangen

-      Stekker hardtop opnieuw bevestigen

-      Pakking in- en uitlaatspruitstuk vervangen

-      Alle vloeistoffen vervangen

-      Lier reviseren en monteren

-      Cover reservewiel laten spuiten

-      Halve deurtjes laten spuiten

-      Complete body polijsten

-      Hardtop spuiten

-      Body bushingset vervangen

-      Multiriem vervangen

-      Deurbekleding hele deuren vervangen

-      Grote beurt motor

-      Kleppendekselpakking vervangen

-      Leerringen assen controleren / vervangen

-      Speling pionwiel controleren / afstellen

-      Keeringen bak vervangen

-      Kruisjes cardan- en steekas vervangen

-      Deurscharnieren vervangen door RVS (incl. halve deuren en achterklep)

-      Raamscharnieren vervangen door RVS

-      Spiegelset RVS

-      Motorkapset vervangen door RVS

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wrangler266,

Ik heb me afgelopen jaren bezig gehouden met soortgelijke(body-off) restauratie en daar veel plezier aan beleefd. Ben benieuwd welke methode jij kiest om je chassis te conserveren. Na alle voor en tegens te hebben afgewogen heb ik gekozen om mijn chassis te laten galvaniseren en naar alle tevredenheid. Succes met deze mooie klus en ik zal je topic met veel interesse volgen.

Groet, Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huy Bart,

Nadat het chassis is gerepareerd en schoongemaakt laat ik het inderdaad ook galvaniseren. Ik heb en adres hier vlak over de grens in België. Daarna behandel ik de kokers ook nog aan de binnenkant en spuit ik het geheel weer zwart. Nice als je mijn topic blijft volgen, ik zal proberen er een mooi verslag van te maken.

Ciao,

Math

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dan eindelijk begonnen met de demontage. Ik heb in ieder geval zin dran.

T'is nu allemaal natuurlijk nog niet zo spannend, dus deze keer maar wat foto's van de roestplekken aan de body die zichtbaar zijn. Wellicht dat er gaandeweg de rit nog meer roest tevoorschijn komt, maar dat zien we dan wel weer.

Het interieur ligt er nu uit en ben verder geen bijzonderheden tegengekomen.

IMG_0928.JPG.98c30c5249625ac3a42db96f9fe1a37d.JPG

Het werd wel tijd....:whistle:

IMG_0929.JPG.01f07c6b0794751d9876af914bd2841e.JPG

Kuch...

IMG_0931.JPG.340c6756dfc182f98a266560284ada68.JPG

Spatbord bestuurderskant...

IMG_0932.JPG.069f97c6ac10d2f4e42cb4ec70c8f887.JPG

Spatbord bijrijderskant. Daar heeft de vorige eigenaar al eens aan 'geknutseld'...

IMG_0933.JPG.c21757cf23e03f8018101d5adb5b651b.JPG

En het tussenstuk tussen de deur en het spatbord aan de bijrijderskant...

IMG_0935.JPG.3f8a720cc742295fd1a20a115c584054.JPG

Mijn baas doet niets en ik help hem...:D

IMG_0939.JPG.7d2ec3e202193b9f8758cdfaf11962b0.JPG

Huh... Watskebeurt??:o

See you next time guy's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Guys, ben ik weer.

Was wel een dagje vandaag. Velen onder jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel als ik zeg dat ik de gehele dag in de weer ben geweest met het lossen van onze alom geliefde Torkx-bouten... Miljaar! :wacko:

De dag begon met het maken van een hulpstukje om het stuur te demonteren. Het stuur wordt trouwens samen met de stoelen opnieuw bekleed. Dat was uiteraard allemaal niet spannend. De torkx-bouten was een ander verhaal, maar daar had ik wel op gerekend. Ik had hier dan ook goede torkx-bits voor aangeschaft, maar op het laatst van de dag, bij het demonteren van de rolbar is toch een bit afgebroken. Toen heb ik mijn overal maar aan de spijker gehangen.... Genoeg voor vandaag.

Enfin, ik heb toch een paar pico's gemaakt, altijd wel leuk, toch?

IMG_0940.JPG.123214625863f93cf1e2c169a0b20ae5.JPG

Eenvoudig maar zeer effectief...

IMG_0946.JPG.34f894b99ce557fc7652f731976709e6.JPG

Hiermee ben ik de torkx-bouten te lijf gegaan. Van 'boutenkar' tot links tap. Tot nu toe heb ik 3 bouten moeten uitboren en is 1 bitje afgebroken, maar ik ben er nog niet. De scharnieren van de motorkap, het raam en de achterklep zijn nu los. De raamscharnieren zitten wel nog aan de body. Daar draaien de moeren van mee aan de binnenkant. Enfin, volgende week gaan we verder...

IMG_0942.JPG.f48f4da5d63b0844e170a069883cdfea.JPG

Ik zie dat mijn 'vaste handjes' het soms af laten weten, getuige deze onscherpe foto. Dit is de onderkant van de achterklep. Heeft wel wat werk, maar valt eigenlijk best mee.

IMG_0943.JPG.1d998b1b2e6a62f616a9c9788e3d0ac1.JPG

Idem onderkant achterklep....

IMG_0944.JPG.323cb2fd4b7ef440f2bceac8d3cba128.JPG

De ophanging van het reservewiel heeft wat meer geleden....

IMG_0945.JPG.b7d8de76b86e43e54ba5438b055245f4.JPG

Idem onderkant ophanging reservewiel.

Awel mannuh, tot zover weer een beetje bijgepraat. Maak er een mooi wiekend van gij allen.

Ciao, math

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een kleine update...

Vandaag heb ik de stoelen en het stuur weggebracht om opnieuw te laden bekleden. Ik heb ervoor gekozen om de stoelen zo origineel mogelijk te laten stofferen, met dezelfde stiksels en hergebruik van het Jeep-embleem. Het enige verschil is, dat ik het zit- en rug gedeelte met leer laat bekleden en de rest met stof. Die gast waar ik m'n stukken heb gebracht was bezig aan de volledige bekleding en het interieur van een Chevrolet Bel Air van '57. Mooi project moet ik zeggen.

De rest van de dag heb ik besteed aan het verder lossen van de torx-bouten. Toch nog het nodige boor- slijp- en laswerk gehad, maar ze zijn er allemaal uit nu. Volgende week is het de bedoeling dat ik het dashboard demonteer en de body los maak van het chassis. 

Voor nu laat ik het hierbij. Tijd om te douchen en daarna eens goed aan het bier te gaan. Heb ik wel verdiend vind ik zelf....:whistle:

See you next time guys,

Math

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yow, ben ik weer,

Vandaag was mijn planning om het dashboard én de stuurkolom te demonteren, maar het is helaas bij het dashboard gebleven vandaag.

Iemand voor mij heeft ooit een keer andere speakers gemonteerd die hij op een stukje meubelplaat had gefixt en toen aan de achterkant van het scherm had vastgebout, met het gervolg dat het stuk meubelplaat achter de opstaande rand van de body zat en ik het dashboard dus niet zoals gewoonlijk naar voren kon wegnemen.

De speakertjes hebben het bij deze operatie niet overleefd, maar ik had geen andere keuze. Het dashboard ligt er in ieder geval af nu. Voor de rest was het een zaak van alles netjes merken en labellen en waar nodig een foto zodat we straks bij de montage niet in de problemen komen. 

Weet iemand van jullie trouwens of je het achterste deel van beide chassisbalken, hier ergens kunt krijgen, of moet ik deze uit de States laten komen? Ik heb ze in ieder geval wel op het web gezien, dus ze bestaan wel.

Nou, tot zover weer. Nog een paar foto's om het verslagje compleet te maken. Vanavond gaan we trouwens naar een whiskey-proeverij. Daar heb ik goede herinneringen aan, aangezien ik vorig jaar bij het afstappen van m'n fiets de trottoirband voor mijn huis heb weggekopt....:whistle:

Maar goed, ik heb mezelf beloofd dit jaar wat verstandiger te proeven.... Ach, je moet jezelf ook af en toe eens uitdagen, toch?:D

Goed wiekend voor jullie en tot de volgende week.....

Ciao amigo's

IMG_1025.jpg.3b3c7f055c87c18d2081e7ff558d0e36.jpg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat plaatsen ging net niet helemaal goed.:dry:

Deze moesten er nog bij:

IMG_1026.jpg.3cec780bb39a4bde5b1430b82462281e.jpg

Met behulp van het bruggetje op de vorige foto druk ik de schotel tegen de veerdruk in, waardoor de spanning van de borgring afkomt en deze meer speling krijgt.

IMG_1027.jpg.3ad6d0f043fe0dd68ac2420420ea6039.jpg

Met behulp van 2 schroevendraaiers kun je het ringetje vervolgens rondom uit de gleuf wippen.

IMG_1028.jpg.b08492ccd30718640952a2166c43fd9a.jpg

Dit afgebroken veertje lag los in de stuurkolom. Dit veertje zet de richtingaanwijzer terug in z'n neutrale stand en was bij mij inderdaad afgebroken. Wordt dus mee vervangen in het geheel.

IMG_1034.jpg.8ae452a48f7be75d5f69b872c57da177.jpg

Nou, het resultaat van een dagje prutsen. Als dat nog maar goed komt....:unsure:

IMG_1035.jpg.1e6762fd4e2bac1dc67e752a4d1fa32b.jpg

Alles netjes gelabeld. Nu maar hopen dat de inkt over een jaar nog leesbaar is... Stel je voor van niet...:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei wrangler266:

Weet iemand van jullie trouwens of je het achterste deel van beide chassisbalken, hier ergens kunt krijgen, of moet ik deze uit de States laten komen? Ik heb ze in ieder geval wel op het web gezien, dus ze bestaan wel. 

Ze zijn inderdaad te koop, ik heb ze zelf gemaakt van koker 80x50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huy Ab,

Dat kan inderdaad ook ja. Ik moet even kijken als ik zover ben dat de body 'off chassis' is en de schade reëel kan inschatten. Wellicht dat zelfgemaakte kokers inderdaad een goede oplossing is.

Bedankt voor je reactie en maak er een mooie dag van.

math 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een kleine update....

Vanmorgen begonnen met het verder demonteren van de stuurkolom. Alvorens de stuurkolom van de stuur-as af te halen heb ik ter hoogte van de kruiskoppeling de zaak gemerkt. Zo weet ik zeker dat de boel tijdens de opbouw hetzelfde wordt teruggeplaatst.

Na de stuurkolom ben ik verder gegaan met het demonteren van de side bars en de fenders. Ik blijf dus voorlopig nog in de fase van 'weerbarstige bouten en moeren zitten.... :dry:

Het vooraf inspuiten met Imal helpt wel voor een deel moet ik zeggen. Voor de rest blijft het toch een zaak van try en error. Ik moet trouwens eerlijk toegeven, dat hoe meer ik onder de Jeep bivakkeer, hoe meer ik er van overtuigd ben dat de keuze voor een 'body off' restauratie de enigste juiste was. Ik zie steeds meer slechte stukken, vooral aan het chassis. Zelfs de stootrubbers welke de vertikale as-uitslag moeten opvangen zijn helemaal weggerot... 

De achterste fenders zaten vast mbv popnagels welke ik simpelweg heb uitgeboord natuurlijk. De voorste fenders zaten gemonteerd met zelftappers met zeskante kop. Uiteraard waren de schroeven dusdanig vast gedraaid, dat de zeskante kopjes te diep in de kunststof kraag van de fender zaten, waardoor ik er geen sleutel of dop meer op kon krijgen. Waarom nou niet monteren met een onderlegschijfje erachter? Enfin, ik zie het maar als een therapeutisch werkje. Ik weet, er is tot nu toe weinig spannends te vermelden, maar ook deze stappen horen nu eenmaal erbij. Als ik de body rondom helemaal vrij heb, demonteer in de verbindingsbouten en rubbers die de body met het chassis verbinden. Ik hoop dat ik volgende week zover kom. Ik ga in ieder geval alvast een aantal mannetjes regelen om samen de body van het chassis te tillen.

Enfin, we gaan het zien. Voor iedereen alvast een goede week toegewenst. Hieronder nog een paar pico's voor de liefhebbers. Volgende keer meer... :thumbsup:

Ciao!

 

IMG_1037.jpg.e2fa517755f9e969e6c66dda9aa78277.jpg

De verbinding tussen de stuurkolom en de stuur-as wordt gemerkt alvorens te demonteren.

IMG_1051.jpg.8977fad5c914e70384371f063f73ba24.jpg 

Op de één of andere manier blijf ik een zenuwachtig trekje overhouden als ik de kabelboom zie. Ondanks dat alle stekkers gelabeld zijn en ik wat positiefoto's heb gemaakt vraag ik me af hoe dit bij de heropbouw goed moet komen....:wacko:

IMG_1050.jpg.ffd9e604fb62e4a84459ef485e7229cd.jpg 

Hmmm... Zonder side-bars en fenders begint de boel er toch wel magertjes uit te zien moet ik zeggen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hi Guy's, ben ik weer.

Vorig weekend een dagje over moeten slaan wegens 'familieverplichtingen', maar dit wiekend weer fijn kunnen sleutelen.

Gisteren heb ik de stoelen en het stuur al op kunnen halen. Zoals ik al eerder heb verteld heb ik ervoor gekozen om de originaliteit van de Jeep zoveel mogelijk te behouden. Ik heb het zitvlak en het midden van de rug met leer laten bekleden, de buitenkanten gewoon met stof. Van de oude stoelen heb ik het Jeep-embleem en de 'wollen' achterkant opnieuw gebruikt. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de prijs die ik ervoor heb betaald. Voor wie geïnteresseerd is, ik heb de stoelen laten overtrekken bij Bachus Autobekleding in Susteren (industrieterrein Wolfskoul) Hij is in deze regio een begrip onder de oldtimer-bezitters.

Vandaag (gisteren red.) ben ik verder aan de slag gegaan met het verwijderen van de pedalen en de kabelbomen uit de body. Voordat de kabelbomen en de zekeringenkast eruit kunnen moet eerst de bevestiging van de rem- en koppelingspedaal worden gedemonteerd. Door daarna de centrale bout van de stekkerdoos - welke tegen het schutbord onder de motorkap zit gemonteerd - te lossen, komt de zekeringenkast aan de binnenkant los en kunnen de kabelbomen worden weggenomen.

Daarna ben ik aan de slag gegaan om de bevestigingsbouten die de body met het chassis verbinden los te krijgen.... Uiteraard ging dit ook niet op een 'normale' manier. Na wat zinloos gefreubel met de slagsleutel en boutenkar ben ik overgestapt op wringijzer met verlengde buis, het 'moment = kracht x arm-verhaal'.... No merci, dus. :dry: Dit heeft erin geresulteerd dat ik 4 bouten in z'n geheel heb kunnen demonteren; 2 heb ik er 'naar z'n moer gedraaid' en 2 stuks zitten er nog in, omdat tijdens het losdraaien de body omhoog kwam, wat er op duidt dat het plaatje met de schroefdraad aan de binnenkant heeft losgelaten en omhoog is gekomen. Komende week even een elektrische schrobzaag scoren en de boel maar doorzagen. Daarna eens goed kijken hoe het precies zit met de brandstoftank en dan kan ik hopelijk voor komend wiekend een paar mannetjes regelen om de body van het chassis te scheiden. 

Nou, tot zover nog enkele pico's 'ter leering ende vermaeck' en alvast een goede week voor iedereen die mij volgt. Ciao.:thumbsup:

IMG_1067.JPG.d3cfbe0056055d3258d731c3da161ee0.JPG

De oude stoelen en het stuurtje 'gerefurbished' incl. hetzelfde stikselpatroon.

IMG_1068.JPG.d0f77cb30da3075ed5adfa8191d1f45a.JPG

Middengedeelte is leer, buitenkanten zijn stof. Jeep-embleem en wollen achterkant zijn hergebruikt. Iets met duurzaamheid...? :unsure:

IMG_1069.JPG.19563f55bddc02199424848e31b41ca2.JPG

Voelt prettig aan, dat nieuwe, geperforeerde leer.:thumbsup:

IMG_1073.JPG.fc7c1dd80eed39c08c50852cf4338cc1.JPG

Iets overzichtelijker zonder al die 'spaghetti-troep'... Wel nog even het 'handrempedaal' demonteren komende zaterdag. kan dat eigenlijk wel, een 'handrem-pedaal'?  :huh:

IMG_1070.JPG.27d9c43371292b6fde0042f57809d524.JPG

Dit zijn niet de originele bouten. Een vorige eigenaar had er ooit een liftkit op gezet, maar overduidelijk nog nooit van copa-slip of kopervet gehoord. Kan me niet voorstellen dat er blijkbaar nog steeds mensen zijn die aan hun Jeep sleutelen zonder copa-slip te gebruiken. Doe jezelf of diegene die na je komt nou een plezier en voorzie elk boutje en en/of moertje van een dot kopervet als je de boel weer in elkaar zet. That's a no-brainer guys....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga ook voor keramisch vet heeft namelijk totaal geen last van electroliche .

koper en zink  of rvs gaan in principe slecht samen(al duurt dat wel een heeeeeeeeeeeeele poos).

wel heel grondig bezig top.

is straks beter dan nieuw

bewerkt door mike m
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-8-2017 om 0:18 PM zei wrangler266:

Huy Bart,

Nadat het chassis is gerepareerd en schoongemaakt laat ik het inderdaad ook galvaniseren. Ik heb en adres hier vlak over de grens in België. Daarna behandel ik de kokers ook nog aan de binnenkant en spuit ik het geheel weer zwart. Nice als je mijn topic blijft volgen, ik zal proberen er een mooi verslag van te maken.

Ciao,

Math

 

dit is ook een yj chassis.

was geweldig goed gegalvaniseerd .

denk er wel om dat er nergens geen lakresten meer mogen zitten .

en dat je het chassisnr met wabidur afdekt anders is het na het verzinken wellicht onleesbaar

20130408_193802.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi guy's,

Nice to see dat er wat reacties zijn.

Bedankt voor de tip over het keramisch vet, Rene. Ik wist niet van de bijkomende eigenschappen tegen elektrolytische corrosie en aangezien ik van plan ben om straks een aantal onderdelen in RVS te monteren ben ik er wel blij mee. Ga het zeker gebruiken!

En Mike, dat chassis ziet er inderdaad goed uit. Geen half werk, daar kunnen we niks mee. Bedankt voor je meedenken, ik zal er zeker mijn voordeel mee doen.

Gisteren heb ik jammer genoeg niet aan de Jeep kunnen werken wegens andere verplichtingen om en rond het huis. Net zoals een Jeep heeft een huis ook onderhoud nodig en er zijn nu eenmaal dingen die moeten gebeuren, al was het maar om moeder de vrouw tevreden te houden....;)

De elektrische schrobzaag heb ik inmiddels kunnen scoren, dus de komende week gaan we fijn verder met het losmaken van de body.

Awel, alvast een goede week voor jullie allen.

Math

bewerkt door wrangler266
Foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huy Ab,

Dankjewel voor het uitgebreide inzicht in jouw chassis-reparatie. Goeje foto's ook. Vakwerk man! Ziet er mooi en sterk uit allemaal. Mooi wark! :thumbsup:

Zo te zien zit jij in het las- en constructiewerk, niet?

Ja, ik ben écht tevreden over de stoelen. Zoals te lezen in mijn verslag heb ik de stoelen laten doen bij Bachus Autobekleding in Susteren (industrieterrein Wolfskoul) Hij is in deze regio een begrip onder de oldtimer-bezitters.

Enfin, alle goeds en 'keep feeding eachother'....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zo, ben ik weer.

Afgelopen vrijdag en zaterdag weer wat uurtjes in de garage door kunnen brengen. De werkzaamheden vorderen gestaag, maar het gaat allemaal wel iets minder snel dan ik dacht. Niet dat ik daar problemen mee heb, helemaal niet. Feit is dat ik de zaken wat rooskleuriger inschat dan ze in werkelijkheid zijn en dan is daar natuurlijk ook nog het gebrek aan ervaring. Soms denk je dat gooi ik vandaag allemaal 'even' los, maar dan blijkt de werkelijkheid toch iets weerbarstiger te zijn. Soms gaan dingen nu eenmaal niet meer los op de reguliere manier en soms moeten meerdere onderdelen gedemonteerd worden om een bepaald stuk 'vrij' te krijgen.... 

En ik weet trouwens nu al dat er meer reparaties en vervangingen nodig zijn dan in eerste instantie gepland. De staat van mijn Jeep is slechter dan ik in eerste instantie dacht. Ik weet bijna zeker dat ik er niet omheen kom om de Jeep opnieuw te laten spuiten.... Dat gezegd hebbende, weet iemand van jullie of, en zo ja, waar je de originele striping en stickers kan kopen?

Enfin,  de situatie momenteel is, dat ik verder ben gegaan met het demonteren van onderdelen onder de motorkap, teneinde de zij-schermen los te kunnen bouten om het body-work helemaal vrij te krijgen. Ondertussen heb ik tevens alle vloeistoffen (behalve de motorolie) afgetapt en de grill met radiator en lierplaat verwijderd.  Ach, ik ben tevreden met hoe de werkzaamheden tot nog toe verlopen en ik moet eerlijk toegeven dat ik er in ieder geval veel plezier aan beleef.

 

IMG_1081.JPG.88deab7987ab775d691d06ea8c9748bb.JPG 

 Enfin, tot de volgende keer, alle goeds en 'keep feeding eachother'....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...