Spring naar bijdragen

Voorstellen: Fabian met een WJ uit 2000


FabWJ
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Mijn naam is Fabian en woon net onder Rotterdam. Sinds vorige week trotse eigenaar van een 4.7i Limited WJ uit 2000 met 89.000 km op de teller.  

Na al heel wat keren rond gekeken te hebben op het forum, nu ook maar een accountje aangemaakt! 

 

IMG_5849.PNG

IMG_5854.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt!

Ik heb bijna een jaar geleden al getwijfeld tussen een Audi A6 Quattro youngtimer en een Grand Cherokee. Uiteindelijk is het de Audi geworden gezien het aanbod van GC's niet naar wens was. Nu kon ik met een leuke inruil deze kopen..blijf toch een jongetje😬

Dit is voor het eerst dat ik een dergelijke auto heb, maar het is een machtige machine!!

Voornamelijk aangeschaft zodat ik goed mijn visboot kan traileren, en omdat het een mooie auto is!

Trekhaak zit er nog niet onder, dus deze zal er snel onderkomen en ook het audio gedeelte is niet meer wat het geweest is, dus daar zal ook wat aan gaan gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fabian,

Je hebt daar een mooie koop gedaan !

Ik heb nog steeds een zwak voor de WJ, ook al heb ik de mijne weggedaan.... (:whistle:)

Wat mankeert er aan het audio gedeelte ?  Zit er een infinity system in ?  Dan zou ik die nog niet te snel veranderen, want zoals ik mij meen te herinneren speelt dit als een kei....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei FabWJ:

Zit idd Infinity gold in, maar het kraakt een beetje, moet het eerst is nakijken waarom dat is, ik hou wel van een strak geluidje dus geen kraakjes etc. Volgende week een paar dagen vrij dus dan ga ik er is wat tijd aan besteden. 

 

4 uur geleden zei FabWJ:

Zit idd Infinity gold in, maar het kraakt een beetje, moet het eerst is nakijken waarom dat is, ik hou wel van een strak geluidje dus geen kraakjes etc. Volgende week een paar dagen vrij dus dan ga ik er is wat tijd aan besteden. 

mocht het aan de speakers liggen heb nog liggen alleen de speakers voor de rechter voordeur niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is inderdaad zeer mooie wagen !

Best is gewoon eens met je fader en balance knoppen de luidsprekers één per één beluisteren, en de tweetertjes vooraan een beetje verlijmen of met kit repareren.

Voor de rest is dat infinity sound system best ok.

Ik vind het interieur van die WJ modellen nog altijd top.  Dat van de opvolger, de WK/WH kan daar niet eens aan tippen...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...