Spring naar bijdragen

ventilator


Recommended Posts

Graag wil ik als leek op Jeep Grant Cherokee gebied jullie hulp.... Sinds een paar dagen blijft er een ventilator draaien van m'n bijna 18 jaar oude Cherokee, ook al haal ik de sleutel uit het contact. Volgens mij is het de ventilator van de a-c.

Nu heb ik het stekkertje eruit getrokken, omdat anders de accu met een paar uur leeg is. De motor koelt nog wel gewoon goed.

Is er een risico dat er op een andere plek oververhitting ontstaat, of kan ik dit zomaar ongestraft doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, welk model, welk bouwjaar, welk type, welke motor.... Welke ventilator, je zegt die van de AC, maar die van de motor werkt ook samen met de AC.... Dus de motorfan of de blower in de cabine? Iets meer info zou handig zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In zijn profiel staat een 1999 GC. Naast de 5.9 ZJ hadden ook de WJ's een elektrische fan.......

Anyway, het uitschakelen van de fan is (zeker in de zomer) GEEN goed idee! Dus wat het probleem ook is, dat moet opgelost worden. Misschien als noodmaatregel ergens een schakelaar plaatsen zodat je de fan handmatig kan uitschakelen, maar rijden zonder fan is vragen om (grotere) problemen.

 

 

bewerkt door Vette73
YouTube toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...