Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Heren Jeepers,

Mijn Wranger is bijna klaar. soft top, dikke patta's, 2,5 inch verhoogt, nieuwe bladveren.

Dit tevreden met de uitkomt, erg blij mee. Nu alleen de binnenkant nog voorzien van Bedliner en het geheel is klaar.

Blijft allen nog een ding over...na het verhogen van de auto blijft hij niet meer in zijn achteruit versnelling staan. Moet de pook in zijn achteruit vast houden tijdens het rijden.

Was in de veronderstelling dat het te maken had met de nieuwe stand van de pook. Heb daarom de pook meer ruimte gegeven in de tunnel waar de pook de auto binnen komt omdat hij daar tegen de rand aan kwam te zitten.

Nu heeft hij wel genoeg ruimte maar schiet er toch weer uit als ik gas geef.

Iemand een tip hoe nu verder?..

WP_20170605_21_50_57_Pro.jpg

WP_20170618_18_04_07_Pro.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Siert,

al vast bedank voor je snelle reactie..

Het betreft hier een 2.5 inch veren lift.

Met het pookrubber en plaat bedoel je daar het rubber om de pook heen ( zie foto's )

Ik heb deze reeds los gehaald en de pook daar meer ruimte gegeven door er een wel te slijpen op de plek waar de pook tegenaan komt als hij in zijn achteruit gezet wordt. Hij liep daar tegen aan.

WP_20170708_18_30_09_Pro.jpg

WP_20170708_18_30_15_Pro.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Siert waarschijnlijk bedoeld is dat het rubber pook naar voren 'duwt'. Dus probeer het eens met het rubber los. Als het probleem met het rubber los niet meer optreed, dan moet het rubber iets naar achter vastgezet worden.

bewerkt door DogJeeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...