Spring naar bijdragen

Temp. en oliemeter dashbord


Recommended Posts

Beste allen,

Ik zit met een dingetje waar ik nog niet uit ben. Mijn Grand Wagoneer loopt inmiddels weer. Nu heb ik een probleempje met mij temperatuur meter en de olie meter in de cockpit (vierkante tellers).

De temperatuursensor heb ik vervangen en de oliesensor is vervangen (het potje). 

Nu slaan de tellers beide maximaal uit. De temperatuurmeter lijkt alsof hij te hoge waardes krijgt. Begint met koude motor al over het midden. 

De bedrading onder het dasbord is orgineel echter gaat er iets mis... Iemand de een idee heeft?

De juiste kabel zit op de temp meter. En naar de oliemeter gaan 3 kabels, 1 stekker met 2 kabels en 1 losse. Die losse moet kloppen, als ik massa maak slaat de meter uit.

Onder de kap liggen nog wel wat draden los.. 

Ik kom er met de Haynes manual of het internet nog niet uit... 

 

Groeten,

Pascal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker, klopt helemaal. Zo heb ik uitgesloten welke draden onder de kap bij welke tellers hoorde... 

Heb wel het een en ander begrepen over 6 volt en een relais wat dit omzet van 12 volt. Echter heb ik dit relais nog niet kunnen vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...