Spring naar bijdragen

van EU naar US voor bumper


ARS
 Share

Recommended Posts

heb jij er een met mistlampen? en waar ga je dan je nummerplaat bevestigen. Zat zelf te denken om het andere type eu kentekenplaat te monteren, de meer vierkante versie, weet alleen niet of deze wel past tussen de mistlampen.

Ben benieuwd of er verschil zit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er 1 met mistlampen tja nr plaat is nog open ik weet t nog niet goed wat je al zegt een kleintje aan de zijkant...? of onder de bummer want ik ben nog niet zeker of ik de onderplaat er onder zet, maar de bumper is een noodzaak ivm nieuw felgen en banden ik ga over op 35 met en 3 hoog verhoging dus kijken hoe alles er ziet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanx voor de update, heb via RBS handel voor net geen 400 een complete set besteld, stalen binnen bumper, plasitic bumper, sleepogen, afdekplaat tussen bumper en grill. Dacht dat het duits was maar word via spanje geleverd, eind volgende week binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Montage v/d bumper op de chassis is gewoon hetzelfde.
Rij zelf met een VS import en mijn kunststof bumper is later op een EU JK geplaatst zonder problemen. (rij nu met stalen bumpers)
Enkel de standaard bumpers zijn verschillend van uiterlijk vanwege onze EU normen, verder niet... 

Qua kosten, €400.... is wel veel. Had gelijk naar staal gegaan... 
(Mijne heb ik weggeven, maar de voorbumper was niet helemaal onbeschadigd en zonder mistlampen)

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, weet je al waar je de nummerplaat gaat laten?

Voor wat betreft de stalen bumpers, wat ik heb kunnen vinden was aardig aan de prijs. Vindt niet alles wat aangeboden wordt mooi. Geen bumper die ik heb kunnen voor rond de 400, wel in een veelvoud van dat bedrag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Friday, July 21, 2017 om 7:56 PM zei ARS:

En, weet je al waar je de nummerplaat gaat laten?

Voor wat betreft de stalen bumpers, wat ik heb kunnen vinden was aardig aan de prijs. Vindt niet alles wat aangeboden wordt mooi. Geen bumper die ik heb kunnen voor rond de 400, wel in een veelvoud van dat bedrag ;)

Nr plaat zit er onder

20170723_141251.jpg

20170723_141237.jpg

20170723_141130.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziet er gaaf uit, mijn JK is niet verhoogt. Ga de nummerplaat eerst met karton en ducktape bevestigen onder de bumper. Als dit bevalt dan een rvs beugel maken.

Heb ook nog gedacht om voor een amerikaans formaat nummerplaatje te bevestigen, deze zijn online te bestellen. Mag wel niet, maar heb hiervoor 6,5 jaar gereden met een auto met kentekenplaat sticker, daar nooit problemen mee gehad ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Monday, July 24, 2017 om 0:28 PM zei ARS:

ziet er gaaf uit, mijn JK is niet verhoogt. Ga de nummerplaat eerst met karton en ducktape bevestigen onder de bumper. Als dit bevalt dan een rvs beugel maken.

Heb ook nog gedacht om voor een amerikaans formaat nummerplaatje te bevestigen, deze zijn online te bestellen. Mag wel niet, maar heb hiervoor 6,5 jaar gereden met een auto met kentekenplaat sticker, daar nooit problemen mee gehad ;)

Dankjewel ik zou voor een kleine plaat gaan of op de lier zetten met de daarvoor speciale voorzet plaat met klem

bewerkt door billy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...