Spring naar bijdragen

BRANDSTOFMETER dashboard, deel II


Recommended Posts

Beste collega's,

In een eerder topic had ik een bericht geplaatst m.b.t. de brandstofmeter op mijn dashboard. Na een tip op het forum m.b.t. de mogelijkheid van een uit te voeren zelftest, bleek deze defect.

Ik heb op enkele sites gekeken naar brandstofmeters, nu blijkt dat tot en met 1996 de meter-units voor een XJ los te krijgen zijn, daarna houdt het op. Mijn klokhuis bestaat uit één geheel. Is zo'n brandstofunit los verkrijgbaar (Jeep van '97) als component. Heeft iemand van jullie zelf misschien een defecte brandstofmeter die in het dashboard zit een keer gemaakt? Ik vraag dit laatste omdat ik een kennis e.e.a. wil laten meten / testen. Mogelijk kan e.e.a. worden hersteld. Mijn KM totaal-teller geeft al geruime tijd niets meer aan, een 'blanco' scherm. Kan ik dit gelijk meenemen.

Dank alvast en nog een prettig weekend.

6 in-line

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

Dealer gebeld, ze kunnen het component voor de niveaumeter op het dashboard niet los leveren, klokhuis kost €1200,- ex.

Blijft over..........., mijn kennis zal na zijn vakantie kijken wat er loos is met het niveaucomponent. Mocht dit niet lukken, dan koop ik een aparte niveaumeter en zet deze ergens waar alleen ik 'm kan zien :whistle:.

Voor mijn gemoedsrust: "Ben ik de enige die altijd met een zogenaamde volle benzinetank rijdt?".

Tot ziens weer en alvast een prettig weekend.

 

6 in-line

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...