Spring naar bijdragen

Jeep YJ 4.0


Recommended Posts

YJ 4WD werkt via een Vacuum system. Er zijn in het totaal 4 slangen. Er gaan twee van onder de motorkap naar de transfer case. Daar vandaan gaan er 2 naar je CAD systeem (Central Axle Disconnect). Boven op de transfer case zit een 4 pins die er voor zorgt dat 1. je 4WD verlichting aanblijft 2. dat je CAD systeem vacuum werkt. 
80-np231_vac_44a60a468aae8ee256a359f7e36

cad_diagram.jpg

Dit plaatje hier boven heeft het CAD systeem. Even zien hoe ik dit het beste kan omschrijven. Zie je dat schotel vormig ding waar twee pieletjes uit steken? Daar moeten als het goed is twee slangen aan verbonden zitten. However het CAD systeem is berucht om stuk te gaan en mensen gaan over op een Posi lock systeem: 

Of een CAD removal en vervangen deze voor een solid axle. 

Ik hoop dat het een beetje hulpzaam was. Mocht je nog vragen hebben ik ben vrijdag in Nederland :P dan kan je bellen als nodig is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
On 6/20/2017 at 3:52 PM, Desire de Kleyn said:

Goedenavond.. 

 

een kennis van ons heb een jeep wrangeler yj 4.0 gekocht

alleen nu krijg hij hem niet in de 4wd en volgens mij mist hij een stangetje beneden bij de tussenbak. Want het is net roeren in een soep. 

Wie wil voor mij een foto maken? Zodat ik kan weten of hij wat mist

alvasy bedankt!

En heb je nog uitgevonden wat er gaande was?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...