Spring naar bijdragen

Wrangler266 stelt zich voor...


wrangler266
 Share

Recommended Posts

Huy Jeepfanaten,

Mijn naam is Math en ik struin hier al een aantal jaren incognito rond op dit forum, maar nu is het eindelijk tijd om ook eens een bijdrage te leveren aan deze mooie commune.

In de 80'er jaren ben ik mede door mijn vriend besmet geraakt met het Jeep-virus en sinds die tijd heb ik 5 Jeeps gehad, inclusief mijn huidige Wrangler YJ.

Achtereenvolgens:

  • Willy's CJ3B 1956 2,2 Ltr. 4 cyl. Hurricane-engine (kop-zijklepper);
  • Jeep Wrangler YJ 1987 2,5 Ltr. 4 cyl.;
  • Jeep Wrangler TJ 1998 2,5 Ltr. 4 cyl.;
  • Jeep CJ6 1978 3,8 Ltr 6 cyl AMC;
  • Jeep Wrangler YJ 1993 4.0 HO 6 cyl.

Mijn vrouw en ik zijn zodanig verknocht aan onze huidige Wrangler dat we vorig jaar eigenlijk al besloten hadden om de Jeep helemaal te restaureren én fatsoenlijk te conserveren. Uiteraard moest er dan serieus gespaard worden teneinde dit restauratieproject goed van de grond te krijgen (en te houden...) We wisten dan ook waar we financieel aan zouden beginnen en uiteraard geldt ook hier We doen het goed of we doen het niet... Je weet namelijk nooit wat je tijdens de rit allemaal voor extra's tegen gaat komen. Ik heb in mijn omgeving jammer genoeg al té veel mooie projecten halverwege zien stranden.

Op papier waren de voorbereidingen reeds begonnen en de verwachting was om het budget dit jaar rond te hebben en zo geschiedde....

Na eerst de garage te hebben ingericht als fatsoenlijke werkplaats is nu eindelijk het moment gekomen dat ik kan beginnen. Ik denk dat ik nog een paar dagen mooi weer mee pik voordat ik de Jeep schors. Ik ben voornemens om op het forum een verslag van de restauratie bij te houden zodat jullie mij enigszins kunnen volgen. Uiteraard voorzien van de nodige pico's, want daar zijn we natuurlijk gek op...;-)

Ciao en tot binnenkort, 

Math

download (1).png

download (2).png

download (3).png

bewerkt door wrangler266
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...