Spring naar bijdragen

Ongeval A4


www.jeepie.nl
 Share

Recommended Posts

35 minuten geleden zei REAL STRANGLER:

Lijkt een gebroken steekas links achter... kut. In het terrein gebeurt dat vaker met een Dana 35, maar op de weg?

Siert.

Zie wel de wielmoeren aan de velg maar geen as. Ik weet niet of het iemand is van het forum.

 

20170527_135435.jpg

bewerkt door www.jeepie.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje wat heftig!, volgende week gaat mijn XJ naar de garage voor een grote beurt, uitlijnen en elektra voor de zelf gemonteerde trekhaak.

Mijn achteras kraakt al een poos vooral bij optrekken in een bocht: ik laat meteen de hele as nakijken en de c-clips.. ik 'moet' 14 juli weer naar de 24 uur van Le Mans en ik zou niet willen dat een steekas los schiet .. laat staan als ik een mandje later naar zuid Frankrijk rij  met de dochters achterin..

Groet en safe Jeeping!

Indro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, michel1972 said:

Inderdaad! Heb meerdere mensen meegemaakt met een zwabberend wiel waarmee hun auto flink ging schudden op de weg omdat hun wielspacers of velgen niet goed vastzaten dan een c-clip die eraf lag. 1 keer eerder in die 10 jaren gehoord dat het op de weg gebeurde en dat was bij een medejeeper hier op het forum die toevallig op weg was naar B&S autoparts. Hij werd tijdig gewaarschuwd door een trucker dacht ik waarmee erger werd voorkomen.

Ik raak ook niet snel in paniek hoor ;-)), boel moet toch nagekeken worden. wel een drama hoor als je met je net gekochte auto naar huis rijd en je meteen letterlijk en figuurlijk in de kreukels rijd.

Groet Indro!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...