cbo Posted May 25, 2017 Report Share Posted May 25, 2017 Hallo, betreft hier een ingevoerde cherokee pioneer 2,8 uit 1985. (Florida) Het richting aanwijzer verklikkerlampje naar links (rechts werkt wel) op het dashbord werkt niet meer. Lange tijd was alles normaal, een tijdje was het "weg" toen opeens weer aanwezig maar nu helaas definitief niet meer te zien.(dus afkeur) Omdat het er een tijdje geleden plots weer was, denk ik dat het met de "hazard warning flasher" te maken heeft. In het verleden wel eens tegen gestoten en toen soortgelijk probleem gehad. Je hoort hem tikken maar da is alles Iemand ideeën ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted May 26, 2017 Report Share Posted May 26, 2017 Werken de knipperlichten wel normaal? Lampje in het dashboard kan ook gewoon kapot zijn...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbo Posted May 27, 2017 Author Report Share Posted May 27, 2017 Ja, knipperlichten werken normaal, idd lampje zou kapot kunnen zijn maar dan wel een vreemde manier van kapot gaan, eerst normaal, dan niet, even weer wel en nu niet meer.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Sjeep Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Bij mij brand mijn dashboard lichtje van de CruiseControl soms niet - soms wel..... Als het lampje het niet doet, geef ik gewoon een hengst tegen het dashboard en spring ie weer aan. Slecht contact van het fittinkje van het lampje? In mijn geval zal ik het Gauge Cluster er eens uittrekken en alle contactpunten nakijken/reinigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbo Posted May 31, 2017 Author Report Share Posted May 31, 2017 Heren, dank voor jullie reactie. Dashbord gedemonteerd, lampje maakte geen goed contact, gelukkig probleem verholpen.... Dank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commemorative Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 tip, ik heb een pioneer uit 1984 gehad. Andere carburateur erop en je hebt 30% meer vermogen, kan je meekomen op de snelweg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts