Spring naar bijdragen

elektrische uitbreiding


keesg
 Share

Recommended Posts

ga voor pinksteren nog e.e.a. uitbreiden aan het elektrische systeem.

  • ledbeam
  • extra achteruit rij verlichting
  • handmatige bediening fan
  • voorbereiding bediening lier (ben toch bezig)
  • wijzigen schakelaar huidige verstralers.
  • wijziging schakeling compressor

Ik ben bang in het donker ga dus wat extra verlichting aanbrengen op de auto, tevens de schakelaar van de huidige verstralers wijzigen. Deze schakel je best snel per ongeluk in op dit moment. (zit nu vlak bij het bakje voor de versnellingspook. als je daar je sleutelbos in gooit dan gaan ze soms al aan.

De achteruit rij verlichting wil ik met een schakelaar kunnen bedienen en ook gewoon via de pook. Mag dat wettelijk gezien?

De ledbeam en de verstralers wil ik zo maken dat ze alleen aan kunnen indien dimlicht reeds aan is of als ik signaal geef met het groot licht.

Op dit moment kan mijn compressor de accu leeg trekken, wil deze zo maken dat hij alleen maar kan schakelen indien het contact aan staat.

Daar ik toch een schakelpaneeltje aan het maken ben plaats ik meteen een paar schakelaars voor de toekomstige lier. (lier aan/uit, en in- en  uitlieren)

Reeds een hoop schakelaars en relais besteld bij Conrad, Kan ik van het weekeinde weer lekker aan het prullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...