Spring naar bijdragen

interieur wrangler yj (verlichting, stuur)


Recommended Posts

Excuus voor mijn vele vragen maar kan tussen geplaatste topics niet vinden waarnaar ik op zoek ben, vandaar maar een nieuwe gestart.

Toen ik mijn jeep ophaalde brandde er "voetenverlichting" aan de bestuurderskant. Deze deed het een dag later niet meer maar kan ook geen lampje zien zitten....dus schiet mij maar lek. Verbreek schakelaars zitten wel bij de portieren.
Daarnaast heb ik in de hardtop verlichting zitten wat niet werkt, lijkt op een rookmelder Is dit origineel?

Weet iemand of er een goede aftermarket binnenverlichting verkrijgbaar is? De voetenverlichting vind ik wel ideaal (wel altijd je schoenen poetsen :unsure: )

Tevens ben ik opzoek naar een nieuw (of gebruikt) stuur wat er beter uitziet dan de mijne. Het interieur is heel licht beige.
Kan deze nergens vinden, wel origineel zwart/donkergrijze.
Heeft iemand een suggestie om het stuur op te knappen of een adres waar ik wellicht een andere kan kopen?

Wederom alvast bedankt voor de reacties.

 

IMG_1669.JPG

IMG_1670.JPG

beschadigd stuur.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De voetverlichting zit links en rechts aan de onderkant vlak bij de deuren. Willen nog wel eens verstopt zijn onder een klein wittig plastic bolletje.

De hardtop verlichting ziet er zelfgemaakt uit. Is in ieder geval niet standaard. Bij de hardtops die ik heb gehad zat de binnenverlichting altijd achter en niet voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een druk schakelaar voor stad en dimlicht. Daarnaast zit een draaiknop voor het dimmen van de instrumenten verlichting. Ik wist niet dat er klik in de schakelaar zat. Zojuist geprobeerd en inderdaad je voelt een klik maar helaas geen lampje wat ging branden. Dus even opzoek naar de lamp zelf. Het witte plastic bolletje komt me wel bekend voor, niet als zodanig herkent. Ga direct nog even kijken.

In mijn hardtop heb ik achter wel bedrading lopen en een witte afdekkap, vermoed dat daar dan de verlichting in hoort te zitten..... Zal dat type afhankelijk zijn geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de bestuurderskant het bolletje gevonden, aan de passagiers kant zat niets, alleen de fitting. Lampjes erin en het werkt....alleen toen had ik nog geen verlichting aan.
Zal een nieuwe dimschakelaar het euvel verhelpen? Dimfunctie van instrumentarium werkt perfect.

IMG_1675.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opgelost! De deurschakelaars eruit gehaald; van passagierszijde schakelaar gangbaar gemaakt en er zat draadbreuk bij de stekkers van de deurschakelaar aan de bestuurderszijde. Dat is gefixed en het werkt naar behoren. Nu nog 1 wit kapje scoren voor iets meer diffuus licht. Weer iets van de lijst :D

Dank jullie wel allen.  Nu nog verder andere interieurzaken.

bewerkt door Flavio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...