Spring naar bijdragen

Jeep body voor project


D-me
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb tussen pot en pint met mijn buurman een plannetje gesmeed om een leuke stevige offroader/funcar te bouwen.

Nu hij is fan van alles wat Amerikaans is op wielen (plus een topmechanieker die zelf usa motoren opbouwd) en ik ben zelf uiteraard jeep fan.

Wij beschikken over een usa pickup chassis met stevig v8 blok derin maar de wagen is total loss gereden.

Daarom is ons plan om het chassis en motor te hergebruiken maar het liefst er een jeep body op te zetten.

Eigenlijk willen wij de snuit, grill, en grotendeels body integreren in een veilige rolkooi met zodoende een knipoog naar ons favoriete merk.

Het is de eerste keer dat we zulks gaan avonturieren dus de kans bestaat erin dat het wel eens kan gaan mislukken. Daarom zoeken wij een spotgoedkope (of zelfs gratis) body met snuit waarmee we mogen werken.

Er mag een hoop roest aan zijn of blutsen, maakt niet uit omdat we er toch de slijptol in moeten gaan zetten.

Het model mag gaan van willys tot yj of jonger zolang het maar jeep is. En hoe ouder hoe liever natuurlijk, komaan hoe de max zou een willys v8 zijn 😉

Zelf zijn we van Antwerpen en beschikken we over een auto transporter.

Alvast bedankt.

Mvg D-me en T.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...