Spring naar bijdragen

Ramen werken soms niet


bassie002
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, bassie002 said:

Dank! Ze doen het dus soms allemaal, maar soms ook allemaal niet. Het is er nooit 'eentje' die dienst weigert! Dus jij denkt zoeken in het bedieningspaneel... Suggesties?

zou bij de schakelaar kunnen zijn die de raambediening voor de andere deuren blokkeert. probeer deze eens een flink aantal keer te schakelen als het probleem optreed.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, dat ga ik volgende keer zeker proberen. de deur heel hard open dicht doen werkt soms ook. Maar eigenlijk wil ik een structurele oplossing. Ik ben helaas niet technisch genoeg voor bedradingszaken, dus ik vrees dat ik gewoon langs de garage moet... Of is jou suggestie van structurele/blijvende aard?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe technisch je bent weet ik natuurlijk niet, als het de schakelaar is kan contactspray helpen, is het (zoals Stephan zegt) de draad in de deurdoorvoer, wat ook heel goed kan, zou dat te zien moeten zijn. Weet je de deurbekleding los te krijgen dan kun je de draad volgen en kijken of er beschadiging zit en als je die draad beweegt alles het wel of niet doet. Daarna zou je de draad op de breuk kunnen strippen en weer verbinden met een krimpbusje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei stephan:

Ik denk kabelbreuk in de doorvoer thule in je lv portier. Daar beweegt de kabel steeds met open en sluiten van je deur.

X2

Deurbekleding demonteren en een stukje plastic onderaan de deurstijl, kabelboom opvissen en stekker losmaken, doorvoer rubber losmaken en kabels uit het rubber trekken.

Heel vaak zit hier de storing. Bij alle drie van onze XJs was dit de oorzaak van diverse storingen in raambediening c.v. en audio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...